Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: kore kombinim^^ Red Lollipop

7 Eylül 2013 Cumartesi

kore kombinim^^



heleloy minik balkabaklarım^^...bugün çok cici bi yeri ziyarete gittik canım kocacımla ve hemen sizinle paylaşmak istedim...eminönünde yapılan kore günleri etkinlikleri kapsamında açılan tapınak şeklindeki yapıyı gezdik...içinde güney kore ile ilgili bilgiler ve çok şirin süpriz etkinlikler var...meraklısı için küçük ama bence gayet şirin olmuş,ayrıntılar postun devamında^^...bi de çoook uzun zamandır kombin postu  yapmıodum bahaneyle o da çıksın aradan dedim ihihi^^



evet bugünkü kombinim böle bişiydi...ben eskiden beri salopet pek severim...bu salopet elbisemi de topshoptan istanbula geldiim ilk sene hiç unutmam belki öğrenci olduum için öle gelmişti ama acaip pahalıya almıştım...sene 2000 filan yani alınışı o sebeple bence kendisi vintage sayılır^^...malum bu sene tekrar moda oldu sandıktan çıkarıverdim ihihi^^...üzerinde breath yazan noktacıklı tişomu çok severek geçen sene stradivariustan almış ama hiç giymemiştim kısmet koreyeymiş^^...çorap tayt penti,artık benle özdeşleşen leopar papiklerim adidas,çok sevdiim çantam ise zara trf(eski sezon)...dikkatli gözlerden kaçmayan kedicikli minnoş çantam ise benetton kids,aşırı şirin di mi^^

gelelim tapınaktaki etkinliklere...böle korede her mevsimin sembolize edilerek yansıtıldığı bi ekran var...ki ben sakura manyağı olarak tabiki spring ekranında kawaii pozu vermeden duramadım^^...aynı bölümde bi kore evinin odası hazırlanmıştı isterseniz orda da oturup o fonda foto çektirebiliosunuz...çok güzel iki gösteri daha var...biri çan şeklinde bi ekranda yansıtılan görüntülerden oluşuo diğeri de çoook beğendiğim robot gösterisi...bildiğiniz koreografi sergileyen minnoş robotlar var hakkaten etkileyici...en azından asimodan başka robot bilmeyen bendeniz baya etkilendim ihihi^^



etkinlik alanında en sevdiim yer sanırım herkesin iyi dileklerini paylaştığı ve bu şekilde iplere astığı odacık oldu...en sevdiim arkadaşım,kocacım ve kendim için birer şans kedisi çizerek iplere astım ihihi...ben böle pozitif totemlere inanan biriyim o yüzden hakkaten işe yarayacağını düşünerek acayip mutlu oldum =^.*=

mekanı koreli arkidişlerime sarılıp poz verdikten sonra keşke daha çok etkinlik olsaydı serzenişleri ile ve musmutlu bi şekilde terkettik...etkinlik eminönünde 22 eylüle kadar devam edicek...ayrıca pek çok başka yerde başka etkinlikler de mevcut...giriş ücretli,öğrenci 5 tam 10 lira onu da ekliim...eğer koreye sempatiniz veya merakınız varsa gidip görmenizi şiddetle öneririm^^

                                                                  şirin kalın^^








17 yorum :

SempA~ dedi ki...

kedili çantam tam bir kedi, tatlı, sempatik ^.^
İstanbulda olsam kesin bende giderdim, kadeeeeer :(
iyi eğlenmişsiniz, sevgiler
sempatik balkabağın sempa :*

valki dedi ki...

ihihi teşekkürler ben de çok seviorum kendisini ama içi hiçbişicik almıo o yüzden sadece bozuk para koyuyorum ve sırf aksesuar olarak taşıorum^^...belki bi gün gerçek koreye gidersin...totemlerini yap ve bekle ihihi^^...kucak dolusu sevgililer sempaitk balkabağım^^ <3

merve özhan dedi ki...

Bütün etkinlik alanları aynı mı acaba :) Bende çok merak ediyorum ama hangisine gitsem karar verebilmiş değilim :)

Sycorox dedi ki...

korelilerin hastasıyım, içim gitti valla :)

dizilerine de başla bence çok eğlenceliler eheh

valki dedi ki...

@merve ı ıh hayır burası özel yapılmış sadece bu etkinlik için...diğer gösteriler vs bambaşka yerlerde ama zaten olan mekanlarda...gösteri programları detaylı bi şekilde var zaten ne nerde ne zaman şeklinde^^

@sycorox evit canım dizilerinin methini de pek duydum bi ara başlarım belki^^

Sycorox dedi ki...

başla başla! en başta Secret Garden ve Coffee Prince ile başla. tabii Princess Hours'u es geçemeyiz, bir çoğumuzun kore olayına sarma nedeni olmuştu :)

beni en çok güldüren, karnıma ağrılar girdiren The Greatest Love oldu. bu arada kendimi kaybedip önerilere geçtim noluyor bana yaaa! :))

valki dedi ki...

aaa ne güzel oldu ki böle^^...mardin olayından tamamen sıyırayım keyifli keyifli izlerim sycocuum çok saol :* <3

eloss dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Rainbow Gatherer dedi ki...

Valkicim öncelikle yeni blog tasarımın çok hoş olmuş güle güle kullan :) Kore'yi bende cok sveiyorum ve günün birinde gitme planım var özellikle şu kawaii olayları ve sevimlilikleri çok ilgimi çekiyor :) bu etkinlikte hiç varmıydı kawaii tarzı ürünler flan, bende gideyim bari :)

valki dedi ki...

@eloss çok saol canım^^ <3

@rainbow gatherer malesef eminönündeki etkinlikte ürün satışı yok ama sultanahmet tarafında kawaii olmasa da geleneksel ürünlerin tanıtıldığı ipekyolu pazarı gibi bişey kurulmuş ilgini çekerse oraya gidebilirsin...biz eğer becerebilirsek aralık ayında gidicez güney koreye planlar var ufak ufak bakalım^^ <3

entele dedi ki...

ya bir uzakdoğu özellikle kore hayranı olarak ben bunu nasıl görmedim hem de eminönünde gezerken off :(
etkinliğin simgelerini görmüştüm aslında ama etkinlik olduğunu bilmediğimden o zaman anlayamadım :(

Rainbow Gatherer dedi ki...

ayyy gidersen postlarını 4 gözle beklerim :) özellikle alışveriş yerleri ve kafelerini çok merak ediyorum :)

deniz saatçioğlu dedi ki...

ne sevimli bir kombin olmuş, çok yakışmış sana, şeker kız. Benim de vardı bir sürü salopedim, çok pişmanım hepsini verdiğim için :(

valki dedi ki...

@entele geç kalmış sayılmazsınız 22 eylüle kadar devam edicek etkinlikler^^

@rainbow gatherer kesinlikleee üçer beşer post yaparım hem de merak etme ihihi^^

@deniz saatçioğlu o sizin tatlılığınız çok teşekkür ederim^^...ben de neredeyse atıordum bikaç ay önce kıyamamamıştım iyi ki atmamışım^^

entele dedi ki...

ahh maalesef valki istanbulda oturmuyorum :(

valki dedi ki...

belki bi gün gerçekten gidersiniz^^...ben de o umudu taşıorum bu ara bi heveslendik bakalım ama hayırlısı^^ <3

Bir Alışveriş Delisinin Günlüğü :) dedi ki...

eskiden hiç sevmedim uzakdoğuyu bana itici gelirdi. şu kore dizileri filan saolsun artık acayip merak ediyorum :) animeleri de seviyorum :)
Gerçekten en büyük hayallerimden biri. Balayında gitsek ne güzel olurdu hihih :)