Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: ooty^^ Red Lollipop

22 Eylül 2013 Pazar

ooty^^


heleloy minik balkabaklarım^^...instagram takipçilerimin bildii üzre(ps: ig kullanıcı adım drvalki) ooty diye bi seri yapmaya başladım...herkes outfit of the day yaparken ben de outfit of the yesterday yapiim bari dedim ihihi...çünkü aynı gün fotoğrafları editleyemiorum cep telefonuyla çekmediğimiz için...neyse velhasılkelam işte bendeniz valkiciğiniz dün böle bi şekil şemal içindeydim^^

aslında planımız kadıköydeki tattoo convention'a gitmekti ama biletimiz yoktu ve kapıdaki kalabalığı görünce tırsıp balık yemeye gittik...dolayısıyla benim şu kılıkla denize nazır restoran ortamında takılmam da günün absürdlüğü oldu^^...gerçi ben her ortamda kendim gibi olduum ve ısrarla olmaya devam ettiğim için garip diil yani baştan planımız değişmese de zaten ben evden bu ya da buna benzer bi şekilde çıkardım ki ihihi^^

bu ara yeni takıntım kurdelasız çıkmam abi^^...şimdi bi de heryerde çeşit çeşit içi telli saç bantları satılıo...desenini beendikçe alıp duruorum habire...ben tabi içindeki teli çıkarıorum kendim düğüm atıp kullanıorum...ama bu kombinde kullandığım taç şeklinde kendinden kulakçıkları var...leopar desenli olduu için kendisine bayılıorum...geçen sene oyshodan almıştım ayıla bayıla...en favori cicilerimden biri kendisi^^...leo papikler ve çantayı artık sölemiorum bile sıkılmadım sıkılmıcam bi süre daha ihihi^^

bu matruşkalı tişoma da aşığım...öyle ki sayıyla giyiyorum eskimesin diye nerdeyse ihihi...cadılar bayramı gelio bu arada...şahane fikirler proceler bişiler bişiler aklımda var bakalım...ne de olsa bu sene evdeyiiim heyooo^^...bi de ben şu poz verme olayına bi çare bulsam iyi olcak...ellerimi ayaklarımı napıcam bilemiorum hiç :/...hani derlerdi inanmazdım sahneye çıkınca o eller ayaklar büyür kocaman olur napıcaksın bilemezsin die...yani bi nevi sahne sendromu bu da sanki :P...ehem neyse napalım 2 sene oldu yüzlerce poz verdik hala öğrenemedik hayırlısı^^

tişo: zara trf (eski sezon)
streç mini etek: zara trf (eski sezon ama zarada bunlardan her sezon oluo^^)
tayt çorap: penti (çok seviorum acaip kaliteli ve uygun fiyatlı tavsiye edilir^^)
papikler: adidas superstar (eski sezon ama ama ama benzerini bulursam yine alıcam o derece seviorum)
mini hırka: mango (çooook eski sezon^^)
çanta: zara trf (foto koymadım artık sıkıldınız die ama kendileri son iki outfit postumdaki bavul çanta)
taç: oysho (eski sezon)

ps:500.izleyicime kavuşmuşum ne mutlu banaaaa!!!...beni takibe değer gören tüm izleyicilerime çooook teşekkür ediorum...bunun şerefine önümüzdeki günlerde çok cici bi hediye çekilişi yapıcamı duyuruyoruuuum^^...hepinizi çok seviorum minik balkabaklarım!^^ <3 <3 <3

                                                                şirin kalın^^







12 yorum :

SempA~ dedi ki...

çok güzel bir tarzın var yahu ^.^
aaa bir çekiliş daha mı ? senden kesin yine harika bir hediye gelir.
hep takipteyim , sevgiler
sempa :*

valki dedi ki...

ihihi çok teşekkür ederiiiim^^...evit kafamda bişi var yarın ufak bi tatile çıkıorum...dönüşte alabilirsem bayılcaksınız eminim über şirin bişi ihihi^^ <3

SempA~ dedi ki...

iyi tatiller o zaman , bi de bana çıksın çekiliş olur muuuuu :*

valki dedi ki...

ihihi umarım çıkaaar ama çok seviceksin şahane bişi olcak...yani bence şahane ihihi^^

Güngör dedi ki...

Çok tatlı olmuşsun Valkicim ^o^ Evine dönmene, eşine kavuşmana da pek bir sevindim ;) Bu spor ayakkabının biraz daha ince tabanlı yine leoparlısını çıkarmış yeni sezon için adidas, geçen hafta gördüm. 2 rengi vardı bnm gittiğim mağazada mavi ve pembe üzerleri saiyah leopar. Pembe olanı sana pek şeker olur, bir bak derim ^.^

valki dedi ki...

aaa tatilden dönüşte hemen bakıcaaam çok teşekkür ederiiiim^^...şirin dileklerin ve sözlerin için de ayrıca teşekkür ederiiiiim^^ <3

eloss dedi ki...

Cok şirinsin valkiciim bende de bugun buna benzer bi tiso vardı ihih^^ esimle ortak google hesabi actik veee hemen seni ondan da takibe başladım gecen gun ihihihi 500.izleyici benim gururla solimm ^^

valki dedi ki...

aaaa hakkaten miii çok tişkürleerr elifciim ihihi^^ <3 hediye çekilişi geliceeek çok beenceksin eminim^^

Bir Alışveriş Delisinin Günlüğü :) dedi ki...

ben de kurdela ve fiyonkları çok seviyorum ve bunun yüzünden konunun benle alakası olmadığı halde yok yere halk sağlığı hocasından fırça yemişliğim var :)
severek takip ediyorum seni valki :)

valki dedi ki...

çoook teşekkür ederiiim severek takip etmeniz beni daha da daha da sevindirio emin olun^^...durmak yok kurdelaya devam o vakit ihihi^^ <3

Sensee Cosplay dedi ki...

Sırf Valki-san a çalışırken giymekten çok zevk aldığım tşörtümü gösterebilmek için Jubei-chan kostüm hikayesini yayınladım :D
Zevklerimiz çok benziyor seninle *-* Ki orada linkledim bu sayfayı da :D Merak edenler google a "sensee cosplay kontakt live jubei chan" yazsın ;D

valki dedi ki...

ihihihi senseeeee ay laf yuuu^^ <3 <3 <3