Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: modelling for Di Depux vol.2^^ Red Lollipop

11 Ekim 2013 Cuma

modelling for Di Depux vol.2^^



heleloy minik balkabaklarım^^...güya arayı çok açmıcaktım ama yine bişiler bişiler...nihayet vakit buldum ve sevgili despina'nın über şirin tükkanı di depux için geçen haftasonu yaptığımız çekimden bahsedebilicem sizlere....eğer instagramdaki drvalki hesabını takip ediosanız çoktan fotolarımı ve modelliğini yaptıım aşırı güzel kırlangıç kolyeyi gördünüz zaten...ama blog takipçilerimi heleki 500 ü aşmışken unutamazdım ihihi^^


fotoları yine canım kocacım çekti ve tabi ki yine çamaşır odamızda kendi imkanlarımızla oluşturduğumuz home studio mekanımızdı^^...makyaj,styling herşey bana ait...pamuk şeker pempesi peruk aslında yakında gerçekleştireceğim sailormoon black lady cosplayinin peruğu,bi kaç ay önce aliexpress'ten aldım....kulaklarını kullanmadım tabi^^


çiçek tacı bi milyoncudan aldıım plastik çiçeklerle yaptım ihihi...tütü mint yeşili etek mudodan,kurdelalı atlet ise kotondan merak edenler için^^...bu fotolardan sonra makyaj videosu ya da makyaj konusunda post isteyen çok sevgili takipçilerim oldu...video olmasa da favori makyaj ürünlerim ve makyaj yapma tekniklerim hakkında bi post yapıcam yakında kesinlikle buna karar verdim^^


bu dünya güzeli kolyeye ve diğer şirin ötesi takılara göz atmak ya da almak isterseniz www.didepux.com adresine tıklayabilirsiniz...sakın yurtdışı olduğu için takılar gelmez ya da zorluk çıkar falan die düşünmeyin...bana çekim için gelen tüm takılar 5-7 gün arası sorunsuz ulaştı her seferinde^^...sonuçta yunanistan şurası yahu ihihi...evit böle de reklam yaptım ama inanın takıların kalitesini ve ciciliği yakından görmemiş olsam bu kadar gönül rahatlığı ile size tavsiye etmezdim^^


ne kadar cici hazırlanırsanız hazırlanın poz verebilmek ayrı bi yetenek foto için...bende de o yok hep aynı pozları veriorum :/...ama bu konuda da kendimi geliştiricem çünkü di depuxla olan çalışmalarımız devam edicek ihihi...bundan sonraki cici takıları ben de merak ediorum acaba despina benim için neler seçicek^^...ha bu kolyenin satışının yapıldığı link şuracıkta onu da vermeden geçmiim^^

                                                                şirin kalın^^










14 yorum :

SempA~ dedi ki...

hayran kaldım valki sana. özellikle ilk fotoğraf kalp ben , o derece yani ihihi(:
en istediğim saç rengi şu peruktaki . bir deli cesareti gelirse simsiyah saçlarımı o renk yaptıracağım. bu arada seni gördüm doktor hanım tupperware'nin dergisinde , sayfalarda bir geziniyorum aa valkiii diye bastım çığlığı ^.^
kolyeye hayran kaldım ama internetten şapamıyorum. ellemem lazım galiba illa bir şeyi alırken ^.^
çok çok çok sevgiler,
sempa:*

j.d. dedi ki...

Fotoğrafları ig'da gördüm ama böyle büyük büyük görmekte çok güzel.. Valki'miz güzel olunca tabi ♥

valki dedi ki...

@sempa yaaa gerçekten miii dergide görünce tanıdın mı aman allam çok aşırı sevindiiiiimm <3 <3 <3 çoook aşırı teşekkür ederim cici sözlerin için cicilik bakan cici gözlerde ki ihihi :* :* :*

@j.d. ama ama hep sizin güzelliğiniz dicem klişe olucak ama gerçekten öle...güzel söz sölemek her zaman için iyi kalp gerektirir buna sonsuz inanıyorum...çoook saoluuun <3 <3 <3 :* :* :*

SempA~ dedi ki...

sıkı takipteyim valki (:
instagram kullanmıyorum, ah bir kullanmaya başlasam daha sıkı takipte olucam ^.^
o güzel sözlerin için çok teşekkürler.
not:üstteki yorumda yazmayı unutmuşum. makyaj videosu olursa ölürüm herhalde. çok iyisin o konuda (:

valki dedi ki...

@sempa canımsııın :* <3 makyaj inanmıcaksın son 4-5 aydır kafayı taktığım bi konu ve youtubeda severek takip ettiğim vloggerlardan çok şey öğrendim...bakalım neden olmasın takipte kalmaya devam et o vakit ihihi :* :* :* <3 <3 <3

Sycorox dedi ki...

bu fotoğrafların hepsine bayıldığımı ekstra söylememe gerek yok ama söyleyeceğim. pembe ne yakıştı ya :)

valki dedi ki...

sen beenince ben daha daha daha bi mutlu oluorum^^...senin gözlerin bakış açın çok bambaşka benim için...çok saol sycocuuum :* :* :* <3 <3 <3

ps:dört gözle bu seneki halloween hazırlığını bekliorum ihihi^^

Rendastyle dedi ki...

makyaj da saç da kolye de çok güzel ki:)

valki dedi ki...

@rendastyle çok teşekkür ederiiiim <3^^

serra güler dedi ki...

Çok sevimli fotoğraflar yine :) bir milyoncu çiçeği ile yaptığın taca bayıldım :) yaratıcı insanın hali başka ve bende makyaj konusuna katılıyorum bence de çok başarılısın bu konuda

What's Next dedi ki...

bu çekimin über güzellikte olduğunu biliyorsun, değil mi? bu saç rengini o kadar yakıştırdım ki sana! <3

eloss dedi ki...

Kolye ve sen süpersin ama ben bir önceki kombini ve konsepti daha çok sevmiştim^^ bu konseptin biraz alelacele bi havası var sanki tabi sen çok cicisin o ayrı ;) ^^

valki dedi ki...

@serra güler çok teşekkür ederiiim^^...çok seviorum bişeyler toparlayıp uydurmayı ihhiih...bi millyoncular şahane malzeme toplamak için bazen inanılmaz şaşırtıcı şeyler olabilio^^...makyaj konusuna ben bile şaşırıorum şundan 6 ay önce yaptıım makyajla şu anki arasında dağlar kadar fark var^^ <3 <3 <3

@what's next çok çok çoooook tatlısın edacııım çok saoool^^...bundan bi sonraki çekimimizde bunun tam tersi olucam bakalım onu nası bulucaksın yorumunu merakla beklicem ihihi^^ <3 <3 <3

valki dedi ki...

@eloss çok saol canım cici sözlerin için...aslında aceleye gelmedi ama aksesuar kullanmadığımız için sana öle gelmiş olabilir despina o şekilde istedi...bi aslında çimenlere falan yatıcaktım dışarda çekicektik ama hava güzel diildi ve peruğuma kıyamadım ihihi^^