Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: valki loves halloween^^ Red Lollipop

20 Ekim 2013 Pazar

valki loves halloween^^



heleloy minik balkabaklarım^^...bi kışsever olduumu sürekli sölüorum biliosunuz ama kışı sevme sebeplerimi söledim mi hiç bilmiorum ihihi...bi sürü şirin şey var kışın...cadılar bayramı da bunlardan biri^^...evet bizim geleneğimizde yok asla da olması mümkün diil belki ama ben çok seviorum...nedenine gelince belki kostüm giymeyi sevdiimden belki gotik ya da karanlık sayılabilecek şeylere olan ilgimden...ya da bi sebebi yok sadece seviorum işte ihihi^^...işte bu sevdadan mütevellit cadılar bayramı şerefine aylak ve goygoycu valkiciğiniz pek tabiki sevgili kocacığının da katkıları ile vampir oldu ve beğeninize sundu efenim^^


bu sene half-blood vampirella olmaya karar verdim cadılar bayramı için ihihi^^...geçen sene ise mardinde canım arkadaşlarımla cici sugar skulllar olmuştuk merak edenler için ilgili post şuracıktaaa^^...vampirella konsepti için yine eldeki malzemeleri değerlendirdik tabi...sadece peruğu ve eldivenleri ekstra aldım...bu arada canım kocacım ve arkadaşlarımın çoğundan saçlarımı siyah yapmam konusunda ciddi baskı aldım bu fotolardan sonra sölemeden geçemicem ihihi...amma velakin ben kızıldan vazgeçemiyorum ki^^...allahtan şu korsem var üzerimde paralandı vallahi...her derde deva her çekime malzeme kendisi...aslında yeni mor bi korse almıştım ama vampirellama hiç yakışmadı o yüzden giymedim...tüycüklü bolero ise nişan kostümümden kalma...eldivenler ve peruk beyoğlu halep pasajından...peruğun fiyatı 55,eldivenler ise 15 lira^^...yine çok gözükmese de deri görünümlü mini etek zaradan(geçen kış almıştım)...bu çekimde vampir olmadım sadece vampir gibi oldum bunun altını çizmek istiorum...sahte kan vs. olaylarına hiç girmedim çünkü eğer özel efekt uzmanı ile falan çalışmıosanız kanı gerçekçi yapmak bilgisayarla bile olsa gerçekten çok zor ve zahmetli...o yüzden kan değil şarap içiorum temsili olarak...kan olmalıydı diye düşünenler affeylesin^^...ne de olsa safkan deilim yahu sosyal içiciyim ihihi^^

vampir olmanın en birinci şartı tabikiiiii famfir dişleriiiiii!^^...youtubeda bi sürü video izledim bu konuyla ilgili ve en kolay artı en uygulanabilir yöntemi seçtim;takma tırnaktan vampir dişi!^^...köpek dişi olarak tabir ettiğimiz dişlerinizin boyutuna uygun takma tırnağı seçip bi makas(ki tercihen eğimli olduğu için tırnak makası)ile istediğiniz uzunlukta ve sivrilikte kesiosunuz ve ta taaa işte vampir dişleriniz!^^...sonra da bu şekilde hazırladığınız takma tırnağı protez yapıştırıcısı ya da çok bilinen marka adıyla corega ile dişinize yapıştırıosunuz ihihi...şimdi burda iki sorun karşınıza çıkıo birincisi corega pembe renkte,ikincisi ise çok sağlam bi yapışma sağlamıo...ilk sorun çok ciddi bi dert diil çünkü yeterince opak olmayan tırnaklardan yaptıysanız çok belli olmuyo bende olduğu gibi...ya da beyaz oje ile opaklığı arttırma seçeneğiniz var...ama tırnağın sağlam yapışmaması özellikle poz verirken ciddi problem...hemen hemen ağzınızı hiç kapatamıosunuz ve düzgün konuşamıyosunuz...artı koyu renk bi ruj sürdüyseniz olduğu gibi dişlerinizi boyuyo ağzınızı kapatırsanız...kısaca vampirella olmak baya zahmetli bu yöntemle ama çok da basit^^


sevgili minik balkabaklarımdan gelen istekler doğrultusunda makyaj konusunda da bir kaç kelam edeceğim haddim olmayarak bu kez^^...öncelikle şunu itiraf edeyim ki bu sefer resmen ışık kurbanı oldum ve makyajımı kesinlikle banyoda değil çok daha aydınlık bi ortamda yapma kararı aldım bundan sonra...şu gözümde gördüğünüz güya smokey eye makyajı ben inanın kapkara olarak gördüm ve gözlerim küçük olduğu için daha fazla küçülmesin diye aydınlatmaya çalıştım...sonuç açık gri smokey eye ve hüsran...yani olmadı bence :/...ama yine de size hangi ürünleri kullandığımı ve içlerindeki favorilerimi anlatmak istiorum nacizane^^


öncelikle ten makyajında makyaj bazı hadisesinden bahsediim...evet bana da ilk duyduğumda çok gereksiz gelmişti...zaten fondöten,bb cream,kapatıcı ve pudra var bi de baz ne olaki  tam bi para tuzağı diye düşünmüştüm...lakin kullanmaya başlayınca hem yüz hem de göz bazlarımdan vazgeçemez oldum...ten makyajınızı sabitlemek, kullandığınız ürünlerin verimini arttırmak ve ciltteki pürüzlü,porlu görünümü azaltmak istiorsanız bazsız çıkmayın derim hele ki özel gün ve gecelerde^^...benim favori yüz bazım benefit;porefessional...göz bazım ise the balm; put a lid on it...benim sivilce ya da leke anlamında çok sorunlu bi cildim yok o yüzden fondöten yerine güneşe karşı allerjim olduğundan dolayı spf içeren bb kremleri tercih ediorum...son 6 aydır tek bi bb krem kullanıyorum o da watsonslarda satılan kore markası pure beauty;bulgarian rose...pudra da tercihim  the balm;sexy mama...göz makyajında farlarım çok değişken ama merak edenler için bu makyajımda h&m smoky paletini kullandım...bu ara göz makyajımda değişmeyen iki üründen biri benefit;they're real mascara diğeri ise maybelline;master precise eyeliner pen...ikisinin de hastasıyım...hatta sanırım hayatım boyunca benefit they're real dışında rimel almayı düşünmüyorum...o kadar iyi!


kapatıcı olarak favorim çok ama bu makyajda kullandığım rimmel london;match perfection concealer...aşırı beyaz tenli olduğum için bronzer kullanmıyorum ve kontur işlemi yapmıorum ben...bi kaç kez denedim çok sırıttı hiç doğal durmadı yüzümde o yüzden sadece allık ve bazen de aydınlatıcı kullanıyorum...aydınlatıcı olarak favorim herkesin favorisi the balm;mary lou manizer...allık da özellikli bi tercihim yok sadece rengi hoşuma gitsin yeter mantığım var ihihi,bu makyajımda ise essence'in stick krem allıklarından miss peachy rengini kullandım^^...rujum ise ben de kate'deki gibi durmasa da meşhur rimmel london;107^^...umarım az çok fikir vermiştir size bu ürünler...fırça konusunda henüz hiç bişi bilmiorum yavaş yavaş alıorum ve öğreniorum ama...o yüzden şimdilik bişi yazmıcam ama benim gibi makyaja yeni merak salanlar için ecotools ya da the balm fırçalar hem uygun fiyatları hem kalitesi hem de kolay ulaşılabilirliği(gratis ve watsonslarda satılıorlar) ile iyi bi tercih diye düşünüyorum^^...of çok uzun bi post oldu bu umarım sıkılmamışsınızdır ihihi...hepinize şimdiden mutlu cadılar bayramı minik balkabaklarım!^^


                                                                   şirin kalın^^









16 yorum :

Sycorox dedi ki...

çooook sevdim bu postu ya, seninle aynı şehirde otursak da beraber vampirella çekimi yapsak ne güzel olurdu :)

ben on takma tırnak işini görmüştüm lakin pek olmaz diye dişleri ondan almıştım. ama onlarda da yapışmama sorunu baş gösterdi :)

valla her şeyine bayıldım ^^

valki dedi ki...

valla ne şahane olurduuuuuuu wuhuu duble vampicikleeer ihihi^^...çoook saol sycocuuum <3 :* dişler evet baya zor aslında ağzımı kapatamamak beni çok zorladı o yüzden pozlar da bi garip garip bakıorum hep ehuehuhe^^ <3 <3 <3

SempA~ dedi ki...

Valki'den yine şahanelik, aşka geldim bende ufak bir çekim yapıcam ^.^
aslında bende cadılar bayramını çok severim, çok eğlenceli kostümler, şekerler, jöleler :P
yapacağım ilk parti'm halloween olucak, ama tüm arkadaşlarım başka illere gittiği için seneye kaldı :(
makyaj konusunda dikkate alacağım yazdıklarını.
sevgileeeer , sempa :*

valki dedi ki...

cici yorumlarını hep bekler oldum sempacııım ihihi çoook saol ve eveeet kesinlikle yapmalısın çekim^^...çok eğlenceli insanın kendini normal hayattakinden farklı bi şekilde görmesi^^ <3 <3 <3

SempA~ dedi ki...

çok teşekkür ederim, asıl ben sizin cici yazılarınızı hep bekliyorum, koccaman sevgiler ^.^

valki dedi ki...

benden de koccaaaman sevgiler öpücüklerrr <3 <3 <3 :* :* :*

Grace Happy dedi ki...

bır kıs sever olarak bende bayılırım hallowenlere hatta ucak olarak katılmısdtım bır kere :) ama sen bütün renkleri tasıyabılıyorsun masallah

valki dedi ki...

çoook teşekkür ederiiim^^...uçak halini çook merak ettim ama ihihihi^^ <3 <3 <3

undenied dedi ki...

Çok hoş olmuşsun ki:)

valki dedi ki...

çoook teşekkür ederiiim o sizin hoşluğunuz ki^^ <3

Vanilla Dükkan dedi ki...

çok güzel bir çekim olmuş cnm, ne eğlenmişsindir hazırlanırken ve çekimde =) siyah saçı da yakıstrdım cok

valki dedi ki...

çok saol canııım ehehe aslında ben dişlerden dolayı çok rahatsızdım ağzım çok komikti euehuhe eren baya eğlendi diebilirim :D <3 <3 <3

j.d. dedi ki...

Hiaaa bayıldım!!
Biraz yormuş seni ama harika olmuş!! ♥.♥

valki dedi ki...

çoook teşekkür ederiiiiim^^...bu çekim maceraları baya keyifli oluo hakkaten hazırlanması planlaması derken^^ <3 <3 <3

nermin dedi ki...

canım yazılarını okurken hiç sıkılmıyorum hem sıcak hem içten doğal devamını bekliyorum.sıyah saçta yakışıyor ama ben kızıla devam derım hatta bıraz daha kısaltsana daha da cıcı olcaksın ne dersın

valki dedi ki...

çoook teşekkür ederiiim siz beğenerek okuosanız ne mutlu banaaaa^^ <3 <3 <3 saçlarım aslında normalde daha da kısa ama mardine git gel yaptıım için zamanında kestiremiodum uzuodu artık eski formunda daha kısa olcaklar tekrar çoook teşekkür ederiiim^^ <3 <3 <3 :* :* :*