Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: valki purrrs for halloween^^ Red Lollipop

28 Ekim 2013 Pazartesi

valki purrrs for halloween^^



heleloy minik balkabaklarım^^...yine bi cadılar bayramı postu yapıorum sizler için...vampir olduum yetmedi bi de kedicik olayım dedim ihihi...aslında vampircik olmuştum ve ikinci bi atraksiyon düşünmüodum bu cadılar bayramında ama şöle oldu^^...taksimde geçirdiğim bi günün ardından akşam dönerken yahu şu accesorizeda neler var ki acep diye öylesine bakiim diip halloween temalı ürünlerin satıldığı standı görüp delirmemle başladı herşey^^...o ürünlerden biri bu yetişkinler için yapılmış kedi kulakçıklı taçtı...e tabi tacı alınca kedicik olmam kaçınılmaz oldu ihihi =^.^=


oyun mu şeker mi?^^....bence şekeeeerrrr...şu şeker toplama çantasının ciciliğine nasıl karşı koya
bilirdim kiii^^...gördüğünüz gibi beni tamamen şartlar kedicik olmaya itti valla bi kabahatim yok ihihi=^.*=


ve tabikiii belki merak edenler olmuştur nası kedicik oldum^^...yani kedicik makyajını nası yaptım...tabiki youtubeda bi kaç video izledim yapmadan önce ve kendimce bişiler denedim sanırım başardım da ihihi^^...en beğendiğim makyajım bu oldu ki vampir de bence ışık kurbanı olduğum için başarılı olamamıştım yeterince^^




çekimi yine çamaşır odasından bozma homestudiomuzda yaptık...fotolarımı yine canım kocacım çekti...foto makinamız nikon D800...makyaj,styling tamamen bendenize ait...siyah peruk geçen postta anlattığım gibi halep pasajından...kedicikli elbise koton ole çook eskilerden ama nadir giydiğim bi cici unutmuştum bu vesileyle hatırlamış oldum^^...kedicikli taç ve şeker toplama çantası accesorize...makyajımda kullandığım ürünlerse merak edenler için şöle; yüz bazı olarak the balm timebalm kullandım...fondöten olarak bu sefer bi değişiklik yapıp epeydir kullanmadığım maybelline affinitone 24h fondötenimi kullandım...pudram the balm sexymama...göz bazı olarak yine bi değişiklik yapıp benefit stay don't stray adlı bazı seçtim....concealerım her zamanki gibi rimmel london match perfection...kedi gözlerimi yaparken h&m smoky paletimi kullandım....eyeliner olarak maybelline master precise eyeliner pen ve flormar ultrablack göz kalemini kullandım...göz içlerimi yine flormardan favori ürünlerimden biri olan ten rengi stylematic S04 nolu kalemi ile boyadım...maskaram tabiki benefit they're real!^^...allığım yeni aldığım h&m autumn flower blusher...son olarak rujum ise rimmel london kate no111 kiss of life...gözlerim lens diil efenim onu da ekliim çok sorulduğu için kendileri tamamen annemden yadigar^^...hepinize tekrar mutlu cadılar bayramı dileyerek(burda ekşi sözlükte filan tam dalgalık entry olacak bi laf ediorum ehueheuh^^....mutlu cadılar bayramı dileyen insan^^)bu postumuzu da bitiriorum minik balkabaklarım^^


                                                                   şirin kalın^^







23 yorum :

eloss dedi ki...

Muhteşem muhteşem^^
Makyaj İçin ne soylense az,ee tabi hatun da güzel olunca suppersonik bi çalışma çıkmış ortaya ^^
Bu eloss kişisi ama bi de Alaçatı/izmir postu beklior sizden efenim,güzel izmi'rimin bi postu olmasin mi ama ihihihi^^

valki dedi ki...

çooook teşekkür ederiiiim^^<3 <3 <3....alaçatı arada kaynadı valla ne desen haklısın ama yapıcam söz^^<3 <3 <3

darkolivee dedi ki...

utanır insan böyle güzel olunur mu kızım :)
harika bir çalışma olmuş buu

Blog Tanıtımları dedi ki...

:) Çok değişik sevgiler

Sycorox dedi ki...

kedi diye sevesim geldi, nasıl güzelsin yahu nazar değmesin :)

valki dedi ki...

@darkolivee ihihihi çook utandııım şimdi ama gerçekten bu cici iltifata....çok saoluuuun :* <3 <3 <3

@blog tanıtımları aslında pek değişik sayılmaz anaokullarında filan da yapıolar kedi yüzü boyama ihihi çoook teşekkür eder gene beklerim^^

@sycorox saol sycocuuum güzele güzel diyen güzelden daha güzeldir^^<3 <3 <3

uzunincekivircikk dedi ki...

Hem sevimli, hem disi, hem güzel, hem seksi! Daha da söyleyecek bir şeyim yok :-)

Adsız dedi ki...

Ah cok guzelsin Eylem! Siyah sac sana cok yakisiyor.

Ayrica ojeni cok begendim, numarasi markasi vs. nedir acaba?

valki dedi ki...

@uzunincekıvırcık çoooook teşekkür ederiiiiiim^^...bi taşla 4 kedi vurmuşum demek haberim yok :D :* <3 <3 <3

@adsız^^ çook saoluun^^...aslında iki oje üstüste...altta flormar 306 ki kendisi bordonun bi tonu üstte ise golden rose jolly jewels 116 numara var o da böle içinde parıltılar simler olan bi parlatıcı sayılabilir^^

Junkhead dedi ki...

Yiriiiiiiiim diyorum başka da birşey demiyoruuum hihihii :)) <3

valki dedi ki...

saol junkçııııııııım ihihihi =^.*= <3 <3 <3

SKULL CUPCAKE dedi ki...

Merhaba tesadüfen nette bir şeyler ararken buldum sayfanızı çok hoş paylaşımlar . görüşmek dileğiyle.

valki dedi ki...

çoook teşekkür ederiiiim yine beklerimmmm^^

nermin dedi ki...

ay her kedi senın gibi olsa keşke ellerine sağlık yine döktürmüşün canım

valki dedi ki...

çoook teşekkür ederiiiim^^ <3

yasea dedi ki...

instagramda çok beğenmiştim.. burda yine çoook beğeniyorum.. :) <3

valki dedi ki...

çoooook tişkürleeer^^...ben de minnoş darth vader a bayıldım şahane olmuş...kokeshi bebekli koton elbiseden bende de var ihihi <3 <3 <3

gzde uzun dedi ki...

Makyajına ba-yıl-dım ! Çok düzgün yapmışsın ve kesinlikle bir kedi insanısın sen. Happy Halloween olsun o zaman herkese :D

valki dedi ki...

çok teşekkür ederiiiim^^...makyaja yeni başlayan biri olarak bunları duyduğuma çoook sevindim ihihi^^...yaşasın halovin ebit^^

Sensee Cosplay dedi ki...

VALKİİİ-SAANNN DAAAAİİİSUKİ!! <3 <3

valki dedi ki...

senseeeeeee ben de daisuki! <3 <3 <3

Adsız dedi ki...

Merhaba,
maybelline affinitone 24h fondötenin hangi numarasını kullanıyorsunuz? Renk olarak emin olamadım tüm ten renklerinden beyazım da...

Teşekkürler,
Canan

dr valki dedi ki...

merhabalarrr...bu fondöteni çok uzun zaman önce kullanmayı bıraktım o yüzden elimde yok tonunu hatırlayamıyorum :( ama ben de çok beyazım size sürekli kullandığım favori bb kremimi önerebilirim...adı pure beauty bugarian rose bb cream watsonslarda bulabilirsiniz sevgiler <3