Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: beetlejuice^^ Red Lollipop

4 Kasım 2013 Pazartesi

beetlejuice^^


heleloy minik balkabaklarım^^...nihayet orcinal valki olarak karşınızdayım...bu bi ne giydim postu^^...çok sık yapınca anlamını yitiro sanki bu ne giydim postları...arada yapınca daha bi tatlı ihihi^^...yine ooty...yani dün sinemaya giderken giydiklerimi sizlerle paylaşıyorum...gittiğimiz filmi merak edenler için behzat ç. ankara yanıyor diim ve çok keyifli olduğunu da ekliyim^^...cuma gecesi de thor dark world'ü izledik canım kocacımla...ona da bayıldık ailecek zaten ben bi marvel hastası olduğum için beğenmemem süpriz olucaktı...ah lokiii ah diorum^^...kısaca her iki filme de mutlaka gidin diyerek kombinden alakasız bi şekilde girizgahı yapıyorum ihihi^^


evit takip edenlerin bildiği üzre bendeniz kombinlerde çok karışıklığı sevmiyorum...sade ve tek bi iddia üzerinden yürüyen temalı kıyafetleri seviyorum...yani kıyafeti giydiğim zaman bana bişey anlatması gerekiyo...yani ya da ben öle hissedince daha mutlu ve keyifli hissediyorum o kılık kıyafetin içinde^^...bi de bi tane odak seçip ona göre diğer parçaları seçiorum...örneğin bu kombinde yeni aldığım çizgili kazağım üzerinden şekillendirdim herşeyi...kırmızı ve siyah en sevdiğim iki renk^^....zaten biliosunuz çok fazla renk seven biri deilim şaşırtıcı gelse de kulağa...bana bu kazak beter böceği anımsattığı için kombinime de bu adı verdim ihihi^^


çekimimizin çok şeker bi trolü vardı bu sefer ihihi...mahellemizin kediciklerine bayılıyorum...çok fazla hayvansever olduğu için ki iyi ki öyle hayvanlar da çok mutlu ve huzurlu...sizden kaçmıyor size sevgiyle yaklaşıyorlar...nasıl sürtünüo baksanızaaa yaaa yirim seni kiticik ihihi =^.^=



ash botlarımı çok düşünmüştüm alıp almamayı fiyatından dolayı...ama dün iyi ki almışım dedim...ben bunları sıkılmadan 20 sene falan giyerim zaten o kadar sağlam ki eskimesi için üzerinden tır falan geçmesi lazım ihihi...tek sorun biraz ağır olmaları bence...benim gibi sürekli spor ayakkabı giyen biri için e bu kadarı da olur diyorum^^...almak isteyen olursa kesinlikle tavsiye ederim...ben 1v1yden almıştım ama sanırım deriden mağzalarında ash marka botlar satılıyor tabi biraz daha tuzlu fiyatları malesef :/


evit sizlere klasik kawaii pozumla veda ediorum minik balkabaklarım ihihi...bu arada instagram da(instagram kullanıcı adım drvalki) özellikle örümcek ağı kolyem çok beğenildi...kendisini taksim istiklal caddesindeki accesorize mağzasından aldım...başka accesorizelara da bakmıştım ama halloween standı görememiştim...geçen postumdaki kedi kulaklı taç dahil başka bi sürü halloween'e özel ürün vardı standda...kesin kimse almamıştır ve indirime de kalırlar bence sadece benim gibi meraklısına hitap ettikleri için^^

kazak: mango (yeni sezon)
streç etek: zara trf (eski sezon) şu postumda kurukafalı damask desenini yakından görebilirsiniz...ki kendisi en favori cicilerimden^^
çorap: penti
deri mont: zara (eski sezon) aşığım kendisine aşık ihihi^^
çanta: zara trf (eski sezon) son yüzelli postumda falan var kendisi^^
botlar: ash
kolye: accesorize
yüzükler: h&m ve uzak ışıklar karışık^^


                                                                   şirin kalın^^





17 yorum :

Junkhead dedi ki...

Bayıldım bu kombine !! Kendimi görür gibi olum bir an,tam benim tarz :)) Benim kazak biraz daha bol ve uzun,taytla giyiyorum mesela hehehh .. Öperiiiim :-*

valki dedi ki...

ihihi çok sevindiiim junkçııımm^^...kazak benim de favorim olcak gibi duruyo çook sevdim^^ <3 <3 <3

SempA~ dedi ki...

valkiiiiii bir gün al beni yanına alışverişe gidelim, öyle güzel parçalar buluyorsun ki ^.^
senle sadece alışveriş değil bir şeyler yapmak acayip eğlenceli güzel olur. çokça ama çokça sevgiler,
sempa :*

valki dedi ki...

ehehe neden olmasıııın^^...çok saol canım sempaacııım...bazen gerçekten arıorum orjinal şeyleri bazen de bi anda hiç ummadığım bi yerde karşıma çıkıo süpriz olarak^^ <3 <3 <3

SempA~ dedi ki...

şanslı valki, şansız sempa ^.^ fiziğinde güzel bulman bana göre daha kolay oluyordur. göbekli bir sempa var çünkü :(
ama aynı şehirlerde yaşamıyoruz şu anlık , bakalım istediğim üniversiteyi kazanırsam karşılaşırız belki (:

valki dedi ki...

ben de bi zamanlar 65 kiloydum bilio musun^^...göbüş geçici tarz kalıcıdır...sen içinden geldiği gibi olmaya devam et şans o zaman daha çok senden yana olur...yani ben de öle olmuştu ihihi..bol şan dilioruuumm sınavda umarım herşey gönlünce olur sempacııım^^ <3 <3 <3

eloss dedi ki...

canım canım yine çok güzelsin.
yanyana gelmeden, yüzyüze konuşmadan da birini sewebilmek mümkünmüş monitörden yanacıklarını sıkmak istiyorum eheheh :) :) :)

valki dedi ki...

ehueheh saol eloşçuuuum^^...o senin güzelliğinden iyi kalbinden öylee inan kiii^^ <3 <3 <3

alice dedi ki...

halloween sever biri olarak bu kombine ayrı kolyeye ayrı bayıldım :)

valki dedi ki...

çoook teşekkür ederiiiiim^^ <3 bu kolyeyle daha çok kombin yaparım ben gibi duruo ihihi :*

Nora Ashira dedi ki...

Bu etegi aramadigim magaza kalmamisti Ama bulamamistim, coook yakismis diyip gidip biraz agliyim :)

valki dedi ki...

çoook teşekkür ederiiiim ben bu desene bayılmıştım hem taytını hem eteğini görür görmez kapmıştım...taytındaki desenleri soyuldu azcık ama etek taş gibi ihihi^^

Şirret Şerbet dedi ki...

Heyooo bu etekten ben de almıştım geçen yıl... Aklın yolu bir :) Tabiki bir sende bir bende aynısı olucaktı. Şaşırmıyorum zevkler ortak :)

valki dedi ki...

ehuehe ben de hiç şaşırmadım ki ihihi^^...taytı da var ben de ama onun damaskları soyuldu birazcık nedense :/...keşke bu sene de elbisesini falan çıkarsa zara ihihi <3

Thi Lan dedi ki...

beautiful outfit *_* your blog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

xx
beauthi.blogspot.com

Aner dedi ki...

coook sirin :) Bayildim kombine. Cok sirinsin takipteyim :)

valki dedi ki...

@thi lan thank u so much^^ <3

@aner teşekkür ederiiim ihihi hep beklerim^^ <3