Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: kitty with poodle^^ Red Lollipop

17 Kasım 2013 Pazar

kitty with poodle^^



heleloy minik balkabaklarım^^...bu sefer arayı çok açmadan bi ooty postu daha yapıorum...nihayet kış hafiften de olsa kendini hissettirmeye başladı istanbulda...ben kışlık kıyafetleri ve renkleri (ki renk konusunu biliosunuz yazlık renklerle hiç aram yok ihihi) daha çok seviyorum...kısaca yuppiii valkinin havaları geldiiii^^...dün yine modadaydık canım kocacımla...aslında çok yeni olmasa da bizim yeni keşfettiğimiz bi mekandaydık...muaf isminde şirin bi cafe restoran...acayip sevdik...yemekler çok lezzetliydi bundan sonra da modada tercih edeceğimiz mekanlardan biri olcak sanırım...dolayısıyla size de tavsiye ediyorum tabeki ihihi^^


beni uzun zamandır takip edenler bu military paltomla yaşadığım aşkı çok iyi biliolar...sanırım 4.sezon kışımız olucak birlikte...parçalanana kadar falan giymeyi düşünüyorum kendisini^^...o kadar seviyorum modelini...bu sene de tabi ki giymeye devam edicem...kuru temizlemeye verdiğim için renginde falan bi solma olmadı...vero modadan bir de suni deri mont eskitmiştim...onu da 4 sene falan giydim sonunda mardinde bıraktım...baya kaliteli ürünler yaptıklarını düşünüyorum...süpriz parçalar her zaman çıkabiliyo...bu sebeple bakmadan geçmediğim mağzalardan biri vero moda evet sizin de aklınızda olsun derim^^...bot-çizme karışımı papiklerim de geçen sene aldığım ve yine ışık hızıyla en sevdiğim cicilerimin arasında yerini alan bi parça ihihi...daha çok soğusun hava daha çok giyiyim kendilerini^^


ve uzun zamandır kullanmak için havaların soğumasını beklediğim bir diğer cicim kedicik çantam =^.*=...kendisini ebayden almıştım...nasıl aldığımı anlatan bir de şöle post yapmıştım merak edenler hemen bakabilir^^...fermuarına taktığım topçuk anahtarlığı da zaradan almıştım geçen sene...bence çok cici oldular birlikte^^


belki mardinde sürekli pantalon giydiğim için neden bilmiyorum sürekli mini etek giymek istiyorum^^...bi de böle kışın kalın çoraplarla çok rahat olduğunu düşünüyorum...ayrıca boyunuz benim gibi hobbit standartlarındaysa biraz da olsa avantaj sağlıyo diye düşünüyorum ihihi...geçen sene zaradan tam 3 tane aynı model streç etek almıştım...çok da severek hepsini giyiyorum...mini severlere de şiddetle tavsiye ediyorum bu streç etekleri çok kullanışlı ve rahatlar...neşeli kazaklara olan zaafımda malumunuz...bu konuda artık gerçekten rakipsiz olan tek marka var o da oysho...kazakların kalitesi ve desenlerin şahaneliği beni benden alıyor...geçen sene de yine şaşırmayacağınız üzre grili tonlarda tavşancıklı bi kazak almıştım hatta şu postumda kendisini görebilirsiniz...bu sene de bu kanişli yavruyu görür görmez kaptım...evet fiyatlar çok uygun diyemem...ama sonuçta kazak evladiyelik bi parça...yıkandığında tüylenmeyen her giydiğinizde yeni gibi duran bi kalite için bence değer...şiddetle tavsiye ediyorum yani kısaca ihihi^^

kazak: oysho(yeni sezon)
etek: zara trf(eski sezon)
çorap: penti
botlar: killah(eski sezon)
palto: vero moda(çooook eski sezon^^)
çanta: ebay
saç bandı: topshop(yeni sezon)


                                                                  şirin kalın^^










6 yorum :

Aysun dedi ki...

ama sen yine çok tatlısınn :)

Mini etek konusunda aynı şeyi düşünüyoruz, bende kış gelince bir hobit olduğumdan opak çorak ve mini etek ikilisini iş yerinde bile çıkarmıyorum :)

Sevgiler;
http://yagmurunmodasi.blogspot.com/

valki dedi ki...

ihihi çoook teşekkür ederiiim^^...mini etek evet aynen bence kısa boylulara çok yakışıyo ve boyu kesinlikle daha uzun gösterio...durmak yok miniye devam o zaman^^ <3 <3 <3

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok şeker olmuşsun yine :)
kazağını cok sevdim aynı desenden bende h&m den tişört almıstım birkaç yıl önce cok seker bir köpek figürü :) keske mekanın da birkaç fotosu olsaydı, bende hep moda da kırıntı ve dondurmacı ali usta dışında gidilecek yer düşünürüm :)

valki dedi ki...

çoook teşekkürleeerr^^...evet haklısın niye gittiğimiz yerleri de çekmiyoruz ki eheh...mekan beppe pizzanın yanında ufacık minnoş ama çok cici...seversin kesin...yemekler baya güzel çıktı hiç beklemiyordum...üstelik steak yedik...sunum ve özellikle anne patetes kızartması çok leziz^^ <3

nilaylilly dedi ki...

O çantayı öper sever sarılırım ben :) Ne güzelmiş..

Benim bloguma da beklerimmm: http://keceinadi.blogspot.com

valki dedi ki...

ihihi evit ben de böle kedi sever gibi seviorum tüylerini^^...çok tişkürler <3