Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: valki's new year wishlist^^ Red Lollipop

22 Kasım 2013 Cuma

valki's new year wishlist^^


heleloy minik balkabaklarım^^...ben kış gelsin dedikçe kış kaçıyor sanki...resmen bahar havası yaşıyoruz kasım ayında...en sevdiğim mevsimin kış olması garip belki...ama benim için küçük mutluluklar mevsimi kış...şöle de bi totemim ya da inancım var diyelim...bad things never happen at cold weathers!...evit ben de batıl itikat sahibiyim bi nevi^^...neyse hala ümitliyim ne de olsa daha koskoca aralık-ocak ve şubat var ihihi...igde de sürekli kar efektleri ekliyorum fotolarıma...özellikle güzeller güzeli momijim winter wonderland'e kar çooook yakışıyo ki^^...neyse evit bu kışsever girizgah sonrası asıl mevzuya gelelim...yani yılbaşı isteklerimize^^...duy beni santa sev beni santaaa diye haykıralım evrene heyooo!...geçmiş yıllarda neler istemişim şurda ve şurda görebilirsiniz...veeee işte bu sene ağacımın altında görmeyi umduğum cicikler^^


önce en imkansızlardan başlayalım...sailor moon fanatiğiyim malumunuz ve sailor moonda kullanılan bu sihirli asa ve broş replikaları o kadar güzelkiiiii...hepsini almak ve koleksiyonunu yapmak istiyorum...ebayde falan var ama acayip pahalı...hele ki hepsini bulmak ve biraraya getirmek çok çok zor...ama denicem...her ay bi tane alsam mesela ihihih....yılbaşı bence biçilmiş kaftan bu koleksiyona başlamak için^^


momijisiz bi valki wishlisti düşünülemez tabiki...momiji'nin yılbaşı bebekleri nutcracker esintili natalia ve minnak çam ağacı noelle aşırı güzeeeeel...benim olucaksınız bebekler! <3



bütün sene balonlu sakız gibi kokmak istiyorum ki ben...o zaman 500 mllik olsun lütfen...lush snow fairy duş jeli <3 valki^^


benefit rockateur allık hayallerimi süslüyo...buna sahip olabilirim evet çok imkansız değil ihihi^^



katy perry'e karşı boş diil evit ihihi...ama bu bebekleri sadece şişeleri için istiyorum nası kokuolar hiç bi fikrim yok...ama benim için önemi var mı tabeki yok ihihi^^


yarısı pempe yarısı lila lolita fairy kei peruğu epeydir aklımda...yılbaşında benim olsa negzel olur ki...hem fairy kei postu söz vermiştim onu da yaparım^^


lolipoppppp çantaaaa...aslında neden bunu diil de atlı karınca çantayı aldım bilmiyorum(aaaa ben onu daha paylaşmadım sizinle :/)...ama o da aşırı şirin ki...o zaman sıradaki sensin şeker^^


son olarak oyshoyu komple istiyorum ihihi...yani bütün mağzayı alsam sanırım fena olmaz^^...şaka bi yana kesinlikle bana biri almasa da ben kendimi oyshodan bi cici ile hediyelendiricem yılbaşında orası kesin ihihi...bakalım hangi cicikler benim olcak hangileri başka bahara kalıcak hep birlikte görücez minik balkabaklarım^^


                                                                      şirin kalın^^






8 yorum :

Sensee Cosplay dedi ki...

Wuhuuuu şimdiden yılbaşı listesi! *-* Valki-san o peruk çok güzeleleleğğğ~

Bi de ben hiçbir şey istemediğimi farkettim, sadece borçlarım bitsin istiyorum, eşimle huzurlu günlerimiz olsun istiyorum *-* yeterli li <3

valki dedi ki...

geleneksel senseeciim her sene yapıorum genelde çoğunu da alamıyorum ihihi^^...ben de aslına bakarsan huzurlu yeni bi iş ve sonsuza dek erenden ayrılmamak istiyorum evet en birinci isteğim bu^^ <3 <3 <3

SempA~ dedi ki...

tanrııııııım, başta valkide olan momijiler de olmak üzere tüm momijilerden istiyoruuum ( hiç momijim yok benim :( )
sonra valkinin tüm wishlist'ini de benimkine ekliyoruz ^.^ ne cici şeyler seçiyorsun sen öyle.
öpüldün, sempa :*

valki dedi ki...

aaa neden sen de yılbaşında ilk momijini almayasın^^...motivason olur hem ihihi...netten bywonderland.com sitesinden alabilirsinnnn her yere gönderiolarrr^^ <3 <3 <3

Bir Alışveriş Delisinin Günlüğü :) dedi ki...

o asaların benzerinden küçükken bende vardı ışıklı filan :))

valki dedi ki...

heheh şimdi olsa zengindin baya pahalıya satıolar ebayde^^

Saija Sasetar dedi ki...

Aaws! You have such an adorable blog! ♥
Don't really know what the post is about, but waah~ sailor moon thingies! :D hihihi

~ Frillycakes ~

valki dedi ki...

thank u so muchhh^^...u have such a kawaii blog too <3 <3 <3...the post is about the things which i want as presents for new year^^...i hope to have that sm wands and brooches so muchhh XD...keep in touch...loves and kisses :* <3 <3 <3