Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: black swan^^ Red Lollipop

16 Aralık 2013 Pazartesi

black swan^^



heleloy minik balkabaklarım^^...yine bir konsept makyaj denemesi postuyla karşınızdayım...bu sefer inanın nerden esti bilmiyorum spontan bi şekilde black swan olmaya karar verdim...hiç bi ön hazırlık yapmadım...zaten bu da çekimin eksiklerinden belli oluyo...yani en azından bence öyle^^...evet merak edenler için detaylara hemen geçeliiiim^^ 


öncelikle hemen çekimin en sevdiğim tarafı olan tacımdan bahsediyim...kendisi vakti zamanında belki bi gün işime yarar diip öylesine oyuncakçının birinden aldığım oyuncak bi taçtı...orjinali parlak mor renkteydi...bildiğiniz barbie tacı yani...evde kocacımın başka bi iş için aldığı spray siyah boyasıyla balkonda çekimden bi gün önce boyadım...kendinden parıltılı olduğu için böle metal efekti veren bi görüntüsü oldu...gerçekten çoook sevdim^^...orjinal ve bence muhteşem olan black swan tacı tasarım bi parça,replicasını satan yerleri bulmak baya güç...zaten benim de öle bi hazırlığım yoktu...ben de böle basit diy bi çözüm ürettim^^


daha önceki tüm makyaj denemelerimde olduğu gibi bu sefer de youtubedaki bi tutorialı izleyerek makyajımı şekillendirdim...tutorial videosu bu...vlogger arkideşimiz fransızca konuşsa da ana fikri kapıyosunuz sorun olmuyo yani ihihi^^...ben kendimce modifiye ettim tabi...hem yapılışı hem de malzemeleri...ki tek tek anlatıcam uygulamamı^^


benim bu tarz teatral makyajlarda bence en zorlandığım konu tenimi beyazlatmak^^...o kadar beyazım ki en açık renk pudra ve fondöten dahi yüzümü tenimden bi ton belki anca açabiliyo...bi önceki geyik makyajında kullandığım yüz boyasını kullandım yine ama çok kaliteli olmadığı için yine yüzümde belirgin net bi beyazlık oluşmadı malesef...bu soruna bi çare bulmalıyım^^...neyse evet peki ben ne yaptım...ilk olarak yeni aldığım ve bayıldığım loreal smoothing resurfacing yüz bazını kullandım...onun üzerine vazgeçilmezim pure beauty bulgarian rose bb kremimi uyguladım...sonra özellikle göz ve alın bölgesi daha yoğun olmak üzere beyaz yüz boyası sürdüm...önce sephora mineral pudra ile bu katları sabitledim sonrada rengi daha da açabilmek için beyaz mat farla(ben de alix avienin tekli farı vardı onu kullandım) pudra fırçası ile boyun ve omuzlarım dahil üzerinden geçerek sabitledim...bu arada kulakları unutmadım tabe^^...göz çevresine bunları uygulamadan önce göz altlarıma rimmel match perfection concealer sürüp beautyjoint sitesinden aldığım elf gözaltı concealar sabitleyici pudra ile sabitledim...göz kapaklarıma the balm put a lid on it göz bazı uyguladım...ve bölece makyajın en eğlenceli kısmı olan kanatları çizmeye hazır hale geldim^^


izlediğim örnek videodakine benzer adımları takip ederek çizdim kanatları...yani ilk önce kaş ve burun hizalı çerçeveyi simetrik şekilde oluşturmaya çalıştım...bunu yaparken eyeliner kalem,jel eyeliner ve siyah göz kalemini birarada kullandım...şimdi bu noktada biraz el becerisi sanırım gerekiyor...çünkü tamamen göz kararı ve el marifetiyle kanatları oluşturuyorsunuz...hem simetrik hem de birbirinin çok da aynısı olmayan çift taraflı bi görüntü oluşturmaya çalışıyorsunuz...orjinal makyajda çok daha asimetrik ve karanlık bu kanatlar esasen...sonuçta kaotik bi karakteri yansıtıyo...yani siz içinizden geldiği gibi yapabilirsiniz...ben önce siyah kanat ve tüyden oluşan çerçeveyi çizip sonra içerisini boyadım...ilk olarak baz olarak wetnwild don't steal my thunder  paletindeki simli gri farı kullandım^^...özellikle göz çevresinin ve yer yer bazı kanatların üzerinden rimmel scandal eyes witness white beyaz tombik göz kalemi ile geçtim...bozulan ya da farın taştığı çerçeveleri eyeliner kalemle düzelttim...kalemim tabeki en favorilerimden maybelline master precise^^...göz içine de aynı beyaz kalemi uyguladıktan sonra vazgeçilmez rimelim benefit they're real ile kirpiklerimi belirginleştirdim...bu makyajda takma kirpik kullanmadım...son olarak da göz altına bordo-kahverengi bi farla hafif bi gölgelendirme yaptım...dediğim gibi bu kanat konusu tamamen içinizden geldiği gibi...çerçeveyi oturttuktan sonra gerisi boyama kitabı boyar gibi bişi çok eğlenceli^^


elmacık kemiklerinin altına rimmel bronzerla kontur uygulaması yaptım...çok çok hafif uyguladım ama aslında orjinalinde çok daha keskin...lakin ben de malumunuz natalienin o meşhur çene kemikleri yok ehehe...denedim ama hiç hoş olmadı o yüzden hafiflettim...ve  gelelim benim bu makyajda en çok sevdiğim dudaklara...rujum sevgili bilgentoliste görüp aşık olduğum wetnwild sugar plum fairy...aynen gözaltı bazı ve wetnwild palet gibi kendisini www.beautyjoint.com isimli amerikan kozmetik alışveriş sitesinden aldım...ürünlerim güvenli ve çok kısa sürede elime ulaştı...8 dolar civarı da bi kargo ücreti ödedim...ha bir de geçen sefer sorulmuştu ondan ekliim ojelerimi...altta flormarın  standart siyah ojesi üzerinde de golden rose jolly jewells serisinden 116 numara var...el üstlerimi de filmdeki makyajda olduğu gibi rastgele siyah kalemle boyayıp kemik olan yerlerden beyaz kalemle geçtim...bence bu çekimin en büyük falsosu saçlar...keşke ensede toplamayı zar zor becerdiğim saçlarıma dantel bi topuz toplayıcı ya da en azından tokayı göstermicek küçük saçları zaptedicek bi yöntem bulabilseydim...başta da sölediim gibi ön hazırlığın neredeyse hiç olmadığı,evde yalnız ve bi dünya makyajla anca bu kadar becerebildim affolaaaa^^...fotolarımı her zaman ki gibi evde oluşturduğumuz minnoş stüdyomuzda kocacım çekti...makinemiz nikon d-800, lensi yine bilmiyorum ehehe^^...bu portre detaylı bi çekim olduğu için kostümün bi numarası yok her zamanki siyah korseme tüycük ekledim...keşke tütüm olsaydı o zaman boydan da cici bişeyler çekerdik...neyse bi dahaki balerincilik oyununa artık ihihi^^


                                                                   şirin kalın^^










17 yorum :

Çağrı PAÇİN dedi ki...

Sen bu işi kaptın :) Güzelliğin dillere destan iken zaten eşinin'de ölümsüzleştirdiği kareler ile mükemmel oldunuz :)

valki dedi ki...

eheheh çooook saol çağrıcııım^^...ya öle dillere destanlık bi durum yok esasen...doğru makyaj iyi fotoğrafçı filan :D

eloss dedi ki...

gerçekten mükemmel özellikle 2. ve 5. fotoğraflara ayrı bi bayıldım^^
yalnız her makyajda daha da müthiş oluyorsun ama ewet keşke o toka gözükmeseymiş.
ama okadarcık görüntü koca çalışmayı örtemez zira muhteşem olmuş <3 <3 <3

valki dedi ki...

çooook çoook teşekkür ederiiiim^^...amatör işler de o kadarcık olur ama ben aşırı mükemmeliyetçi olduum için takılıyorum...hep daha iyisi gelir umarım,deniyorum,araştırıyorum ve malzeme topluyorum^^ <3

SempA~ dedi ki...

sana ulaşabildiğim her yerden ne kadar hayran kaldığımı yazıyorum zaten. ama bir kez daha yazıcam en büyük hayranın benim valki ^.^ şimdi bu fanlığa bir isim bulmak lazım , neyse düşünürüm ben (:

hep çok mutlu oluyorum senin bu konsept çalışmarını görünce :*
koccaman sevgiiiiiii ^.^

valki dedi ki...

yaaa utanıyoruuum yok öle hayranlık filan^^...arkadaşız biz^^...çoooook çok mutlu oluyorum beğenmene ve çok ama çok değer veriyorum yorum ve kritiklerine^^....benden de kucaaak dolusu sevgileeeeerrrrr <3 <3 <3

Sycorox dedi ki...

resmen severek takipteyim seni ya :)

bende kilo vereyim düşünüyorum bunu, bi kilo veremedim makyaj olaylarım kaldı öyle asfads

bu arada kıyafetleri de youtubeda yapıyorlar, o tacı ve kostümü bire bir yapan görmüştüm.

bence videodaki kızdan daha iyi olmuş seninki.
ben yaptığımda sarımın biraz daha sert hatlı olacak :)

ssen ve eşinin hastasıyım ya, müthişsiniz, tütütü maşallah diyelim :)

Şirret Şerbet dedi ki...

Güzel tüylü kuş seni :))) Çok gozel olmuşşşş :)

valki dedi ki...

@sycorox ya sen beğendikçe ben deli mutlu oluyorum amaaa^^...boşver kiloyu filan yaaa yap sen de özlediiik ben senden özenip boyanmaya başladım hep böleee^^...çooook teşekkürleeerr gönülden teşekkürleeeerrr <3 <3 <3

@şirret şerbet ihihihi tink yuuuuuu...sen beendiysen taamdır ;) <3

Voodoo Baby dedi ki...

Ahh dediğin gibi birazcık daha beyaz olsaymış yüz makyajın birebir olacakmış. Yine de bu haliyle bile o kadar güzel olmuşsun ki! *-* Rujuna ayrıca bayıldım :3

valki dedi ki...

çok teşekkür ederiiiim ya evet o beyazlatıcı konusunda bi araştırma yapmalıyım ve bulmalıyım adam gibi bişey çok haklısın^^...ruj bi harika ve sadece 2 dolar gibi bişey yanılmıyosam...beuatyjointe bak derim...sevgileeeer^^ <3

irem akdemir dedi ki...

çok ama çok güzel olmuş...

valki dedi ki...

çoook teşekkür ederiiiiiim^^ <3

serra güler dedi ki...

bayıldım ,bayıldım.... Makyaj zaten harika, çatlasam yapamam bravo vallahi... bide o aksesuarlar ...o prenses tacına her zaman olduğu gibi bayıldım. Süper bir dıy projesi;)

valki dedi ki...

çoook teşekkürleeer^^...taç bana da süpriz oldu...aklıma geldi ya boyasam olur mu ki filan diye sonuç başarılı olunca baya sevindim...tabi gönül ister ki böle çalışmaları orjnaline birebir uygun yapabileyim...ancak bu kadar inspired tadında oluyor...beğenmenize çoook sevindiiim^^ :D <3

Rainbow Gatherer dedi ki...

cnm sen bu işi kaptın :) cok güzel olmus, bayıldım! buarada bir önceki postunla ilgili; bende unicorn lara inanıyorum ve en sevdiğim hayvanlar arasında, diğerleri de woodland animals yani sincap, geyik , kirpi ve baykuş hihihihi :)

valki dedi ki...

çoook teşekkür ederiiiiim^^...unicorn gerçekten çok seviyorum hatta bi dahakine acaba unicorn mu olsam diyorum ihihi^^ <3 <3 <3