Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: dear doe valki^^ Red Lollipop

1 Aralık 2013 Pazar

dear doe valki^^



heleloy minik balkabaklarım^^...yılın gerçekten en sevdiğim zamanı olan yılbaşı yaklaşırken bu döneme çok yakışacağını düşündüğüm ve epeydir aklımda olan bu çekimi yapmamak olmazdı...evet böle aklımda sürekli bi konseptler filan belirleyip foto çektiriyorum ben durmadan^^...böle de çok acayip bi insanım ihihi...şaka bi yana baya baya hobi edindim galiba bu makyaj işini^^...yani esasen tüm bu yaptıklarımın açıklaması şöle boyansam nasıl olurum ki acep merakı özetle...bir de çok seviyorum işte sebepsiz^^


evit aslında bu makyaj için ilham tamamen kafamdaki ciciden kaynaklandı...benim sanırım leopar ve unicorndan sonra en sevdiğim hayvan geyik ihihi(unicornun varlığına inanan insan modeli :P)...instagramda tinytangerines adında çok cici bi etsy tükkanı var...işte o bu bantlardan yapıyo...tabi başka modelleri de var ki özellikle sailor moon severler için luna ve artemis saç bantları ölümcül şirin...ben de çok beendiim bu geyikli bantın görsellerini facebookta paylaşınca turchin shopla tanıştım^^...turchin shop el emeği göz nuru çoook cici şeyler yapan bi anne-kızın tükkanı...sevdiğiniz beendiğiniz aklınızdaki şeyleri hayata geçiriyolar...benim için de bu cici geyik saç bantını ve tabiki lunayı yaptılar...üstelik sadece 7.5 liraya^^...ben bi göz atın ve hayalinizdeki cici için iletişime geçin derim...burdan turchin shop'a ulaşabilirsiniz^^...luna için süpriz bi çekim fikrimiz var bakalım ilerleyen günlerde...bu arada cosplay projemi unuttuğumu sanmayın o da gelicek...geç olsun güç olmasın cici olsun^^


makyajın detaylarını merak edenler için öncelikle bi youtube videosundan izleyip uygulamayı öyle yaptığımı hemen belirtiyim...bahsettiğim video şu...tabi cilt teni kendisinin koyu olduğu için beyaz kısımlar daha belirgin ben aşırı beyaz olduum için elimdeki malzemelerle ancak bu kadar kontrast yaratabildim...peki neler kullandım...ilk olarak yüz bazı olarak the balm timebalm onun üzerine de mac face&body fondötenimi sürdüm ve sephora mineral pudra ile sabitledim...göz etrafı dudak üzeri ve çeneyi beyazlatmak için ise yüz boyası kullandım...yüz boyasını nerden aldım gratisten ihihi...gratiste eminim hepiniz görmüşsünüzdür...cadılar bayramı sebebiyle chucky,balkabağı adam,ayıcık şeklinde filan cici kutularda olan boyalardan getirmişlerdi...ben de belki lazım olur diip almıştım bi tane...hakkaten baya iş gördü...baz olarak yüz boyasını kullandıktan sonra üzerinden beyaz mat farla geçtim...bu makyajda tamamen the balm meet matt(e) paletini kullandım...sadece ekstra kontur ve kahverenginin kontrastını arttırmak için rimmel london match perfection allığının medium/dark olanını bronzer gibi kullandım...yanaklarımdaki noktacıkları flormar beyaz göz kalemi ile yaptım üzerinden yine beyaz farla geçtim...gözler için favori eyeliner kalemim maybelline master precise kullandım...gerçek bambi gözlerine sahip olmak için gratisten aldığım lionesse marka takma kirpikleri taktım,gözler lens diil ekliim^^...rimel olarak her dem favorim benefit they're real! i kullandım...tabiki çeşitli makyaj fırçaları ile birlikte gölgelendirme için kahverengi kaş kalemi ile dudak ve burun için flormar siyah kalem kullandım...son olarak da essence all about cupcake rujla tamamladım...ve sonuç olarak böle bi görüntüye ulaştım^^...ha merak edenler için siyah peruk taksim halep pasajı,55 tl^^


4doeinarow^^...çok foto var her zamanki gibi....niye bu kadar çok foto çekiyoruz acaba ya ihihi...bu durumu sadeleştirmem lazım...kendime not^^


tabiki valki yılbaşı ağacını da her sene olduu gibi süsledi...ağacıma her sene yeni süsler ekliyorum ama hala yeterinde çok süsü yokmuş gibi geliyo ihihi...yılbaşı yaklaşırken bunla ilgili de bi post var aklımda^^


bi de bi de cici bi haber daha var!...epeydir çekiliş yapmıodum...500. takipçiyi geçtiğim için hem de yılbaşı sebebiyle yakın zamanda bi çekiliş duyurusu yapıcam...çok cici bişi var aklımda ihihi^^


                                                                  şirin kalın^^







11 yorum :

SempA~ dedi ki...

valkiiiii , bir insan ne yapsa bu kadar yakıştırır mı kendine ?
özellikle 4'lü fotoğraftaki son fotoğraf tamamdır dedirtiyor, tam bir bambi :*
sempa bambi valki'yi çok sevdiiii.

bakalım bir dahakinde nasıl bir valki olucak karşımızda, öpücükler :*

valki dedi ki...

çoook teşekkğr ederim sempacıııım^^...o foto benim de favorilerimden eheheh öpüyorum kocaman sevgileeer ;* <3

What's Next dedi ki...

gerçekten müthiş! senin çekimlerine tekrar tekrar bakmaya doyamıyorum ^^ waiting santa karesini de çok sevdim bu arada :) sahi, gelecek defa nasıl bir valki çıkacak karşımıza? o.O

valki dedi ki...

çoook saoool edacııım^^...bi dahaki sefere yine ya yılbaşı konseptli bişi ya da artık şu sailor moon black lady cosplayi olcak sanırım^^...bakalım işler güçler ne göstercek ihihi^^ <3 <3 <3

kontes dedi ki...

Çok orjinal ve yaratıcı olmuş, sevdim ^.^

valki dedi ki...

çoook teşekkür ederiiim^^ <3

Sycorox dedi ki...

Tam düşündüğüm yapayım dediğim şeyleri yapıyorsun ya, bayılıyorum sana :)
Benim de deer değil de Faun projem var bakalım ne zaman yapacağım.
Yüzün o kadar güzel ki, her makyaj gidiyor ^^

valki dedi ki...

çooook saol sycocuuum^^...ya sen neler neler yapıosun ben yeni başladım işte youtubedan kopya çekiyorum^^...çok mutlu oluorum sen beenince...faun u merakla bekliceeem <3 <3 <3

darkolivee dedi ki...

harikasın valkiiii
bayıldımmmm <3

valki dedi ki...

tink yuuuuuuu ^^ <3 <3 <3

gozde kayacaglayan dedi ki...

aşırı sevimliii ^^ <3