Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: gothic lolita valki^^ Red Lollipop

30 Aralık 2013 Pazartesi

gothic lolita valki^^



heleloy minik balkabaklarım^^...öncelikle minnak bi özürle başlamak istiyorum...son bi kaç posttur duyurduğum yılbaşı çekilişini bazı özel sebeplerden ötürü yapamıyorum...ama ilerleyen aylarda söz verdiğim gibi dünya cicişi bi valki hediyesi vericem bunu telafi edicem...hediyeyi merak eden bunun için bekleyen tatlı takipçilerim varsa eğer çok çok çok özür dilerim...ve yine boyanan süslenen valkicik sizlerle ihihi^^...bu sefer çooook uzun zamandır aklımda olan bi proceyi gerçekleştirdim...gothic lolita^^...dünyalar tatlısı ve yeteneklisi canım arkadaşım hesionka'nın tüm alçakgönüllülüğü ve cömertliği ile bendenize hediye ettiği über süper ciciler sayesinde aklımdaki bu çekimi yapabildik...canım hesicime tekrar tekrar çoook ama çoook teşekkür ediyorum <3 <3 <3


esasen çok özellikli bi makyaj diil^^...ama fikir verebilir diye düşünüyorum...kostümüm full siyah olduğu için renk vermesi amaçlı makyajımı mor tonlarında yaptım...ha bir de şunu belirteyim çok sorulduğu için...gözlerim lens değil...circle lens olsa da keşke taksak o da ayrı ihihi^^...ve fotolarda crop ve nadiren aydınlatma dışında photoshop yok...çift ışık kullanıyoruz birisi ev yapımı beauty dish diğeri klasik şemsiye^^...bunu neden sölüorum çünkü makyajı beğenip yapmak isteyenler söz ettiğim malzemelerle nasıl bir sonuca ulaşacaklarını net görüyorlar...yani bb cream ne kadar kapatıyor,ruj rengini nasıl veriyor vs. bilmek isteyenler olur diye düşündüm...ayrıca fotoları tek olarak açarsanız daha net ve kocaman görebilirsiniz^^


bu sefer youtube videom yoktu bana yol gösteren el yordamı yaptım bişiler ihihi...öncelikle ten makyajından başliim...artık benim için değişmeyen bi rutin oldu bu...yani dışarı çıkarken de çekim yaptığımızda da bu şekilde bi uygulama yapıyorum...the balm time balm makyaj bazı ve akabinde vazgeçilmezim pure beauty bulgarian rose bb cream üzerine de yine the balm sexy mama pudra^^...gözaltlarım hariç bu şekilde yüzümü makyaja hazırladıktan sonra kapatmak istediğim yerlere ve gözaltlarıma rimmel match perfection concealer sürüyorum...gözaltlarımı hem aydınlatan hem de concealerı sabitleyen elf gözaltı sabitleyici pudram diğer bi vazgeçilmezim...göz kapaklarıma da the balm put a lid on it göz bazı uyguladıktan sonra renkli makyaja geçiyorum^^


bu tatlı mor benim sanırım en eski farlarımdan biri olan flormarın true clor serisi tekli farlarından...öncelikle düzgün ve keskin kuyruklar için herkesin bildiği bant yöntemini uyguladım...siyah kalemle crease bölgesinden bir hat çizip yukarı doğru kuyruk oluşturdum...sonra mor far ve karıştırma fırçası ile siyah farı dağıtıp yedirdim...en sevdiğim eyeliner kalemim olan maybelline master precise ile klasik ama azcık daha uzun olan eyelinerımı çektim...gözlaltlarıma da yine önce siyah kalem sonra mor far sürerek fırçayla hafiften smokey hale getirdim...ve pek tabeyki hafiften de böle circus tadı versin diyerek takma kirpik taktım^^...evet bence makyajın yıldızı beautyjoint sitesinden aldığım lime crime poisonberry rujum...hayranı olduğum doe deere'nin markası olduğu ve tee amerikalardan getirttiğimden benim için baya değerli ihihi...ben çok beyaz olduğum için mi pembe alt tonlu durdu bilmiyorum ama bi çok kişide daha mor durduğunu görerek ve o şekilde duracak zannederek almıştım...ama yine de çok çok güzel...çok opak, sürümü çok kolay ve aşırı kalıcı...makyajımı temizleyip banyo yapmama rağmen hala bir pembelik vardı dudaklarımda^^...son dokunuşu da siyah kalemle yanacığıma kalp çizerek yaptım ihihi^^ <3


ve tabiki momijisiz bi valki çekimi düşünülemez^^...aslında bu konuda da bi kaç kelam etmek istiyorum...samimiyetle ve ilgiyle beni takip edenler, nacizene amatörce yapmaya çalıştıklarımı çok mutluyum ki takdir edenler var aranızda...sosyal medya aracılığı ile karşılıklı paylaşımda bulunduğum yüzyüze hiç tanışmadığım halde çok sevdiğim paylaşımlarını, hayatını merak ettiğim insanlar var...ben sosyal medya paylaşımları konusunda kendi yaklaşımımı anlatmak açıklamak istiyorum...çünkü şimdiye kadar hiç bu konuda bişeyler sölemedim...sana ne neden merak ediosun milletin ne yediğini ne içtiğini ne giydiğini diyenler, bunu saçma gereksiz hatta görgüsüzlük olarak tanımlayanlar var...bu tarz yaklaşımlar blogların, instagramın, diğer sosyal medya araçlarının ilk çıktığı günden beri var...ben böyle düşünmüyorum düşünmediğim içinde paylaşımlarımı ve beğenilerimi buna göre kısıtlamıyorum...çoğunuzun bildiği gibi esas mesleğim doktorluk...gerek eğitim gerek çalışma süreci oldukça sıkıntılı bir meslek...orjinal hayatımda karakterimle pek de bağdaşmayan bu mesleğin pek çok cilvesini yaşadığım sıkıntılara sahibim...hayat...hepiniz gibi hepimiz gibi bambaşka dertlerim de var...ben bu gri kimi zaman karanlık dünyama paralel bir dünya açabilmek için sosyal medyayı kullanıyorum...yani bakın şunu aldım,bugün bunu sürdüm demek değil derdim...ha evet yüzeysel olarak öyle gözüküyor çoğu zaman ama ben size bugün ne giydim yaparken giydiğim kıyafetlerin çoğunu işe giderken giyemiyorum...o halimi seviyorum,hep o olmak istiyorum ama olamıyorum...bu sebeple bir nevi belgeliyorum...paralel evrendeki karakterim valkiyi...sanırım anlatabildim^^...momiji olayına bağlayacak olursak bu konsept fotoğraf fikri onlar sayesinde ve yaptığım amatör modellik deneyimi sebebiyle ortaya çıktı...şanslı tarafım eşimin fotoğrafçılıkla ilgileniyor olması...son olarak da halkaya makyaj vloggerları sayesinde makyajla ilgilenmem eklendi...hepsini toplayınca bu tarz işler ve postlar ortaya çıktı...ben de aşırı keyif aldım...zaten blog açma amacım hep diğer beni belgelemekti...böylelikle bambaşka benlere sahip oldum...beğenen destekleyen fikir veren yorum yazan herkese çok ama çok teşekkür ederim hepsi benim için düşündüğünüzden de değerli^^ <3 <3 <3


çok uzun yazmışım yahu ihihi...üşenmeden okuyanlara da ayrıca teşekkür ediyorum^^...şimdiden tüm minik balkabaklarımaaaa musmutlu şipşirin bi yıl diliyorum...yeni yılda daha da şirin paylaşımlarda görüşmek üzre diyorum^^


                                                                 şirin kalın^^









11 yorum :

SempA~ dedi ki...

valkiiiiii , öncelikle momiji bebeklerinin hayatıma girmesini sağladığın için sana kalben teşekkür ediyorum.
makyaja ve konsepte artık yapacak yorum bulamıyorum. hayran kalmakla yetiniyorum.
2014 en istediğin gibi geçsin ^.^
minik balkabağın sempa :*

valki dedi ki...

çooook teşekkür ederim sempacıııım^^...ne demek momijilerin özü zaten sevgiyi yaymak ihihih...ben de tanıştığımıza çok çok mutluyum 2013 ün güzelliklerinden birisin benim için...sana da herşeyin gönlünce olduğu şipşirin bi yıl diliyorum^^ <3 <3 <3

Sycorox dedi ki...

sonuna kadar okudum ehehe
sana o kadar katılıyorum hatta +rep yapasım geldi :)

senin bu hallerini çok seviyorum, momijilerle yaptığın konseptlerin fanlarındanım. :)

hep devam edin, eşin ve sen süper bir takım oluşturdunuz, bayılarak izliyoruz :))

valki dedi ki...

çoook çok mutlu oldum sycocuuum^^...takip beğeni herşey karşılıklıııı...ilham verenlerden birisin bana...senin yorumların beni çok ama çok mutlu ediyor her zaman...şahane bir yeni yıl diliyorum...süper yaratıcıel emeği çalışmalarını yeni yılda da dört gözle bekliyorum! <3 <3 <3

Adsız dedi ki...

Harika olmuşsunuz:)

Size birşey soracağım, bb kreminizi yüzünüze nasıl uyguluyorsunuz? Sünger, fırça, el ?

valki dedi ki...

çok teşekkür ederim...elle uyguluyorum daha homojen ve iz bırakmayan bir sonuç elde ediyorum sanki elle^^

Sensee Cosplay dedi ki...

Valki-san farkı u.u
Benim gotik işlerimdeki tüm abuk subukluklar gözüme çarptı, harikasın!! <3

valki dedi ki...

ya senseecim ben senin eline su dökemem rica ediciiim^^...çok çok çok teşekkür ederim bitanesin! <3 <3 <3 :*

Pelin P.A. dedi ki...

Valkiciğim, şirret şerbet senden çok bahsetmişti. Bu gün ilk defa blogunu ziyaret ettim, yazılarını okudum. Özellikle paralel karakter fikrine şiddetle katılıyorum. Yaşamak zorunda olduğumuz gerçek hayat yeterince zor ve sıkıcı. Zorunlu görevler ile keyif veren aktiviteleri ayırabilecek yateneğini sergilemek herkesin harcı değil. Hep böyle kal :)

valki dedi ki...

nasıııııl mutlu oldum anlatamam :D ben de sizi çook uzun zamandır sanalda olsa tanıyor ve takip ediyorum...bissürü ortak arkadaşımız da var ama şerbetçiğim gibi sizinle de tanışmak henüz kısmet olmadı umarım o da olur bigün...çok çok çok sevindim düşüncelerimi kayda değer bulmanıza....saygılar sevgiler karşılıklıııı ve gani ganiiii <3 :*

Pelin P.A. dedi ki...

Müsait bir zamanda görüşür, tanışırız tabi :) mail ile haberleşelim.