Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: watz up!? Red Lollipop

22 Mart 2014 Cumartesi

watz up!?

      

heleloy minik balkabaklarım^^...bu sefer çooook uzun bi ara oldu farkındayım...ama yeni iş güç derken bi türlü post yapmaya zaman bulamadım bir de itiraf edeyim instagram tembelliği bana da bulaştı :/...ülke olarak çok tatsız günlerden geçiyoruz...yasaklar yasaklar ve yine yasaklar....bu yaşananlara inat kendimizi hala(!) ifade edebildiğimiz her platformda aktif hale geçmemiz gerektiğini düşünüyorum...ne yapıyorsanız onu yapmaya devam etmelisiniz...amaç zaten bizi bizlikten çıkartmak...kendilerine benzetmek...buna inat neysek o olmaya devam!...evet bu malesef hiç de şirin olmayan girizgah sonrası blocuğumdan ayrı kaldığım zamanlarda paralel valkicik neler yapmış bi bakalım^^


öncelikle tabiki di depuxla olan ortak çalışmalarımız devam etti...biliosunuz ki ben amatörce sevgili yunan tasarımcı despinanın takılarına modellik yapıyorum...inanılmaz da eğleniyorum her çekim sürecinde...her seferinde farklı bi konsept ve makyaj beni çok heycanlandırıyo^^...hepsini tek tek post yapmak yerine bi araya topladım bu sefer...ilk olarak da bu paylaştığım sosyal medya platformlarında en çok beğenilen işim olan rainbow pin-up lookla başliim istedim^^...klasik siyah eyeliner yerine gökkuşağı göz makyajı yaptım...çok sevdiğim vlogger vintageortacky'nin videosundan esinlenerek yaptım bu makyajı...merak edenlere kendisini şiddetle tavsiye ederim çok uygulanabilir orjinal makyajlar yapıyor^^...göz makyajımda kullandığım tüm farlar flormar neon serisi ve çok önceden aldığım 5li bi paleti...pempik ruj h&m^^...ten makyajım her zamanki malzemelerimle önceki postlarımda oldukça detaylı anlattığım için yazmıyorum^^




ilk kez takı dışında başka bişeyinde modelliğini yapmış oldum bu sailormoon inspired telefon kılıfıyla^^...ellerimde soğuk allerjisi olduğu için eldiven takmak zorunda kaldım ama yine de fena olmadı ihihi...siyah saçla çok değişik oluyorum sanki kendim gibi olmuyorum hoşuma gidio^^...ponponlu tacı kadıköyde bi bijuteriden aldım...elbise küçükyalıda noname bi mağzadan ama h&m çakması ihihi...eldivenleri teee ne zaman claire's den almıştım...ruj rimmel london kate serisinden 111^^




son olarak da yine benim için bi ilk olarak istiridye yüzükleri fotoladık^^...uzun zamandır deniz kızı olmak istiodum zaten bu çekim benim için çok heycan verici oldu...kendimce bi hippie mermaid konsepti uydurdum ehehe...beyaz peruğu renklendirmek istedim...yine bi ilk olarak kaşlarımı mora boyadım^^...farlar yine ortaya karışık ama çoğunlukla flormar...ruj ise iki farklı markanın karışımı...altta lime crime poison berry onun üzerinde de the balm anita boytoy var^^...kısa kısa notlarla neler yaptım postunun sonuna geldik minik balkabaklarım^^...lütfen kendinize ve siz olmaya sahip çıkın!...yakında bloglarımız bile olmayabilir...bana dokunmayan yılan bin yaşasın demeyelim ve biraz daha etrafımızda ne olup bitiyor farkında olalım...özgürlükten daha güzel ne var hayatta!

                                                           
                                                              şirin ve özgür kalın!






6 yorum :

Sycorox dedi ki...

bayılıyorum ya senin bu konseptlerine, harikasın ^^

valki dedi ki...

canımsııın sycooommm...asıl harika sensin diy kraliçam benim :D :* <3

alice dedi ki...

özlemişim seni valkiiim :* mor kaşlara bayıldım! :)

valki dedi ki...

tinkk yuu canım ben de özledim blocuğumu :D <3 :*

evre medusa dedi ki...

instada çok severek takip ediyorum zaten burda da şirin yazılarını bulduğuma çok sevindim…süpersin, hep böyle şeyler yap olur mu:)

valki dedi ki...

aaaa ne tatlısınıızzz^^...çoook teşekkür ederimmm blocuğumu ziyaretiniz ve cici yorumunuz içinnn...duygular karşılıklııı....kocaman sevgiler öpücükleeerr :* <3