Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: poison valki^^ Red Lollipop

17 Temmuz 2014 Perşembe

poison valki^^



heleloy minik balkabaklarım^^...bu sefer ki aramız şaşırtıcı bi şekilde ufacık oldu...nedeeen çünkü valkicik nihayet yaz tatiline çıktı heyooo!...bunu fırsat bilip vaktim varken hemen bi post karaliim dedim sizlere^^...bu post son zamanlarda aldığım soru ve yorumlara da birazcık cevap verdiğim artık benimle özdeşleşen bi konsept makyaj postu olucak yine tabe ki...bu kez makyajımın ilham kaynağı batman serisinin dişi kötülerinden catwomandan sonra en sevdiğim karakter olan poison ivy yani zehirli sarmaşık^^...tabi saçlarının kızıl olması bu sevgimde büyük bi etken itiraf etmeliyim ki ehehe^^...neyse işte tüm gerekli gereksiz detayları ile karşınızda poison valki'nin hikayesi^^


bi yandan hikayemize başlarken bi yandan da şahsıma çok sorulan sorulara da cevap verelim istiyorum bu postta...verelim derken o 3. kişi kim bilemedim tabe ehehe...evet öncelikle ben neciyim ne ayağım yani bi nevi^^...bu fotolar, postlar, sosyal medya paylaşımları nedir sen ne yapıyorsun olayın ne? diyenler sıkı durun bundan sonrası sizin için gelioooor^^...hiç direk sorulmayan ama çok ima edilen bu soruların yanıtını şöle topluca verebilirim sanırım...ben pek çoğunuzun bildiğini tahmin ettiğim üzre profesyonel mesleği(garip ama gerçek^^) doktorluk olan bi fani beyaz yakalıyım (meraklılarına ek açıklama; branşım aile hekimi uzmanlığı...evet uzman aile hekimi diye bişey var^^)...heves edip bigün bi blog açmış sonrasında da bu blogda sevdiği,beğendiği,kendince alternatif olduğunu düşündüğü her türlü konu ve içeriği paylaşmış ve farkına varmadan bi anda en sevdiği hobisi bu olmuş bi insancığım^^...aynı zamanda bloglar sayesinde yeni yeni ilgi alanları keşfeden ve kendi üzerinde uygulamaya başlayan bi çömezim...ilgi alanlarımda genelde yolu görsellikten geçen konular yani alternatif moda akımları,alternatif tarzlar ve alternatif objeler gibi...bunların bir kısmını kıyafetlerimde, günlük hayatımda,evimde de yansıtıyorum ve blogdan öncede yansıtmakta idim zaten...yani burda bi acayip olup normal hayatında döpyes topuklu ayakkabı giyen biri değilim,değildim^^...paylaşımlarımda gerçekten samimiyim...tabiki unicorn boynuzu da takmıyorum sokakta o kadar uzun boylu değil ehehe^^...tüm bu paylaşımlar benim iç dünyamın bi yansıması ve bi nevi gerçek hayatın sıkıcılığından dertlerinden kaçış çabam diyebiliriz...bi de yani seviyorum yahu hobim işte başka bi açıklamaya gerek var mı^^...bu paragrafla neci olduğuma bi nokta koyup poison ivy'e geri dönüyorum^^...bu karakterin iki önemli püf noktası vardı bence...kıpkırmızı saçları ve tabiki yapraklı kostümü...orjinal çizgi romanda,filminde ve  yapılmış tüm batman dizilerinde filan hep farklı versiyonları mevcuttu poison ivynin...ama değişmeyen iki şey yeşil kostüm ve kırmızı saçlardı...ben de kendimce bu iki öğeden yola çıkarak bi konsept oluşturdum...ve ilk kez bi kostüm diktim sayılır^^


kostümü nası diktim ordan devam ediim...öncelikle çakma sarmaşık bulmam gerekiodu...bi süre aradım ama bulamadım...tam ümitsizliğe kapılmıştım ki her zamanki gibi küçükyalı perşembe pazarı imdadıma yetişti ehehe...yapma çiçek satan bi tezgahta onlarca sarmaşık buldum üstelikte sadece 15 liraydı...öyle mutlu oldum ki mimiklerime yansıyınca bu durum satıcı da anladı abla hiç böyle sarmaşık satmamıştım merak ettim napacaksın dedi ehehe...kostüm yapıcam dedim aman abla havva ana olacam deme sakın dedi^^...bu zekaya şapka çıkardım ve mutlu mesut sarmaşığımı aldım ehehe...sonrasında hemen bi kaç tezgah ötesinde 2 liraya satılan bodylere gözümü diktim...yeşil bi tanesini kapıverdim...etti mi sana 17 lira^^...evde zaten olan eski bi sütyeninde askılarını ve arka kısmını kesip bodynin iç kısmına diktim...onun üzerinden de yaprakları tek tek ön kısımda böle hafiften kalp şeklini anımsatacak bi sıralamayla diktim..bodynin eteklerini de aynı şekilde 3-4 sıra yaprakla döşedim...oldumu sana mini elbise^^...tabi gene fon sorunsalı yüzünden boydan fotom yok malesef...fakat kafaya iyice koyduk beyle alıoruz sonsuz fonu böle olmucak insanlar bacaksız sanıcak beni ehehe^^


ve tabiki peruk mevzusu...şimdi yeri gelmişken ben nerden nasıl peruk alıyorum onu açıkliim...aslında heryerden^^...tabiki tercihim ucuz ve bol çeşit olması sebebiyle çoğunlukla aliexpress olsa da 15-20 günde geldiği için acil ihtiyacım varsa daha hızlı seçeneklere yöneliyorum...ne gibi derseniz...peruk satan online türk siteleri,taksimdeki pasajlar ve gerçek peruk dükkanları gibi...hepsinin kendince handikapları var tabi...taksimdeki peruklar genelde parti işi kalitesiz, dükkandan aldıklarınızda renkler sınırlı ve pahalı, online olanda da ne çıkacak bahtınıza belli değil^^...ben son olarak türkiye içinden online alma seçeneğini değerlendirdim ve iyi bi türk cosplayerın güvenilir olduğunu sölediği perukcosplay isimli siteden satın alma yoluna gittim...gelen peruk oldukça kaliteli ve renk olarak kusursuz çıktı diebilirim...asıl şok olduğum konu ise sipariş sonrası elime sadece 1 gün sonra ulaşması oldu^^...tabiki aliexpress kadar ucuz değil itiraf etmeliyim ki...kargo dahil 75 liraya maloldu bana...şimdi gelelim her postta yaptığım özeleştiri kısmına...peruk iyi güzel hoştu ama bence olmadı...poison ivy'nin ruhuna havasına uygun olan dalgalı ve hacimli bir peruktu...fakat ne yazık ki tüm kırmızı dalgalı peruklar stoklarında tükenmişti...keşke ellerinde olsaydı ya da acele etmeseydim bilemedim ama bu konuda baya mutsuzum...bir diğer konuda kahkül kısmı...şimdi genellikle bu cosplay perukları siz karaktere uygun dizayn edebilin diye uzun perçem şeklinde kahküllerle gelio...ama nasıl şekillendireceksiniz orası tam bi muamma...ben çok beceremiyorum o konuyu...bir de şimdi bu makyajda kaş kısmımda yaprak dekor uygulaması yaptım...gözükebilmesi için kahkülleri ayırmam gerekti...ama sanki orda da bi küçük hüsam havası olmadı değil^^...mutsuzum işte nebliim peruk bi harika fakat şekillendirmesi hiç olmadı...bu konuda da araştırmam kendimi geliştirmem lazım...peruk şekillendirme başlı başına bi konu bence çünkü...evit önümüzdeki maçlara bakıcaz artık napalım^^


gelelim makyajaaaaa^^...öle aman aman bişey yok makyajda aslında...basit ama etkili bi görüntü yaratmak istedim...her zamanki gibi bin tane falan youtube videosu izledim ve en beğendiğim uygulamasını da becerebileceğim bi tanesini seçip aynısı olmasa da esinlenerek yapmaya çalıştım...burda en sevdiğim şey ten makyajım oldu açıkcası...aslında tamamen yeşil olmayı planlıyordum ama bunun makyajı tam yansıtmayacağını ve dişi hulk gibi görünme riskim yüzünden sadece göz bölgesine uygulama yapmayı tercih ettim^^...sonuçta benim burda ve çoğu diğer işimde yapmaya çalıştığım şey konsept makyaj denemesi...cosplay değil altını çizmek istiyorum ki...gerçekten cosplay yaptığımda zaten söylüyorum ehehe^^(bkz. black lady cosplay)...neyse konuya dönersek neden ten makyajımı sevdim...çok pütürsüz ve kusursuza yakın bi cilt görüntüsü verdiğini düşünüyorum...hangi malzemelerle bu sonucu elde ettim hemen söliim...öncelikle bu çekimlerde mutlaka en alta makyaj bazı uyguluyorum ben...bu sefer tercihim the balm time balm yüz bazı oldu...üzerine yaz aylarındaki kesinlikle tek favori fondötenim mac face and body N1 rengini uyguladım...gözaltlarıma ve kapatıcı kullanmak istediğim bölgelere sephora smoothing nd brightening concealer 02 light rengini kullandım...bu concealer bi harika ben alalı epey oldu ama hala varsa bi bakın derim...bazen sephoranın kendi ürünleri şaşırtıcı derecede iyi olabiliyor^^...tüm bunları yüzüme sabitlemek içinse mac maleficent koleksiyonundan almış olduğum beauty powder'ı kullandım...göz çevreme ve göz kapağıma süreceğim yeşil farın rengini daha net vermesi amacıyla baz olarak manic panic goth white krem fondotenini uyguladıktan sonraaa eğlenceli kısımlara geçtim^^


renkli makyaj yaptığımda elimde çokça renkli farı olduğundan ve gerçekten işini iyi yaptığını düşündüğüm için flormar tek tercihim oluyo galiba^^...hele neon serisi farlarının hastasıyım hemen her konsept makyajımda imdadıma yetişiyolar...bu makyajda da flormarın hala satışta olan neon yeşilini tercih ettim...ayrıca elimde sanırım yüzyıllardır olan dörtlü far paletlerinden 405 numarasındaki koyu yeşili ve moru kullandım...yer yer aydınlatma amaçlı kaş altıma vs. the balm mary lou manizer uyguladım...vazgeçilmezim kuyruklu eyelinerım için mac maleficent koleksiyon ürünü olan eyeliner kaleminin rapidblack rengini kullandım...bu sefer kalemi gözaltlarıma ve göz pınarıma da hafif cat eye efektli uyguladım...takma kirpik ve maybelline black drama mascara ile göz makyajımı bitirdim...kaş kavsime uygun kesip şekillendirdiğim yaprakları kirpik yapıştırıcısı ile yapıştırıp sabitledim...sıcaktan arada çıkıp dursalar da iş gördüler diyebilirim^^...ve ruj olarak yine bi mac maleficent koleksiyon ürünü olan true love's kiss i kullanarak makyajımı sonlandırdım...işte böleee minik balkabaklarııııım...tüm yorum,soru ve önerilerinizi heycanla bekliyorum...başka bi valki ile gereksiz işler turunda görüşmek dileğiyle diyorum^^


                                                                  şirin kalın^^







7 yorum :

Voodoo Baby dedi ki...

Peruğu gördüğümde bir an Ariel The Little Mermaid yaptın sandım :D Hazır elinde peruğu da varken çok şirin olabilir :3

valki eylem dedi ki...

evit evit neden olmasınnn gelebilir o daaa benim de aklıma gelmedi değil ehehe :D <3

bilge er dedi ki...

Peruğuna baya laf etmişsin ama bence hiç göze batmıyor çünkü makyajın ve ifaden çok güzel gördüğüm diğer poison ivyler de hep bi anlamsız surat vardı yani çok güzel ya inceledikçe inceleyesim geliyor keşke daha çok pozun olsa ^-^

valki eylem dedi ki...

ihihihi çoook tişkür ederiiim^^...ya ben fazla mikemmelliyetçiyim galba içime sinmeyince yazmadan edemiorum ehehe çoook çoook saolll :* <3333

Sycorox dedi ki...

Ya aslında uzuuuun bir kumaşla evde bile yapılıyor o arka fonlar (ben düşünüyorum eheh)

Ve ayrıca hiç de olumsuz tarafı yok gayet fıstık olmuş Poison İvy ;))

valki eylem dedi ki...

canımmm sycooom çoook saolll :D ya işte dürüst olmak istiorum ben yazayım içime sinmeyenleri filan ehehe sen beğendiyseen ne mutlu banaaaaa :* :* :* <3 <3 <3

yasemin ağra dedi ki...

Hayran hayran bakan smileli yorum