Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: unique like a unicorn!^^ Red Lollipop

6 Temmuz 2014 Pazar

unique like a unicorn!^^


heleloy minik balkabaklarım^^...çoook uzun zamandır konsept olarak çok istediğim unicorn çekimimizi geçtiğimiz günlerde gerçekleştirdik nihayet...her ne kadar blog okuyan kaldı mı bilmesem de bu postu yapmadan duramazdım...kimsecikler okumasa da benim için bir arşiv niteliğinde bu postlar çünkü...yani birileri okuyunca hele bir de yorum yazınca ekstra ekstra mutlu olmuyorum değil hani^^...ama instagram sonrası blogların bence pek takipçisi kalmadı...ne yazık ki...keşke eski günlerine dönse blogger...neyse efem bu sitemkar giriş sonrası hemmen ana konuya girelim...valkicik bu sefer de nasıl unicorncuk oldu...işte hikayesi huzurlarınızda^^



tabiki bu konseptin olmazsa olmazı hatta ilham kaynağı ve en önemli öğesi unicorn boynuzuydu...önce kendim yapmayı düşünsem de hem beceremeyeceğimi hem de güzel durmayacağını düşünerek almaya karar verdim...nerden bulacağıma dair şahane bi fikrim de vardı üstelik^^...fantazi aksesuarları satan amerikalı bi etsy dükkanı olan fireflypath...gözümü karartıp azcık tuzlu da olsa boynuzumu online olarak sipariş ettim...merak edenler için fireflypath sayfası hemmen şuracıkta...siparişim yaklaşık 10 günde elime ulaştı hem de teee los angeleslardan^^...kendisini aşağıdaki fotoda görmektesiniz....aşırı güzel gerçekten^^
boynuz işini hallettikten sonra her zamanki gibi önce kendime nasıl bir unicorn olmak istediğimi sordum ehehe...böyle yazınca da pek havalı oluomuş yahu^^...ben böle ışıl ışıl ve romantik bi unicorn olmak istiodum...peri masallarından fırlamış gibi...ayrıca hafiften ormanın koruyucusu faun havalarında filan^^...bu sebeple elimdeki en romantik peruğumu seçtim...daha önce karlar kraliçesi konseptinde kullandığım uzun düz platin olanı...sırf annem hiç yakışmamış çok kötü olmuş dediği için o postu silmiştim o sebeple link veremiorum^^...evet bence de bişeyler eksikti o makyajda ve konseptte...bu sebeple seneye kışa çok daha profesyonelini yapmayı planlıyorum karlar kraliçesinin umarım bu kez annem de beğenir ehehe^^


evit ışıl ışıl olmak derken her yerimi sime bulamaktan bahsetmiyodum sanki^^...gördüğünüz gibi yağlı güreşçi kıvamındayım ehehe...yani açıkcası süper oldu diyemem ama istediğim sihirli görüntüyü az da olsa elde edebildim...önce vücut losyonu sürüp üzerine bildiğiniz simi boca ettim...çok profesyonelce bi hareket evit ehehe...yani keşke simli vücut losyonlarından falan alsaydım demi ama yok valki aklı hep sonradan çalışır nedense^^...aslında yeri gelmişken bu konuya da azcık değiniyim...bazen instagramda falan soruluyor bunca malzemeyi nerden buluyorsun diye...cevap aynen şöle; ordan burdan^^...hakkaten yani tek yanıtım bu...bazıları elimde bi şekilde olan eskiden aldığım bunu da şöle bişey yaparsam diye sakladığım şeylerken, bazıları da özellikle satın aldığım malzemeler elbette...mesela bu çekim için elimde boynuz yoktu doğal olarak^^...tek özellikle aldığım şey o oldu bu sebeple...şimdi bu iyi güzel de nesi kötü bilio musunuz?...bazı şeyler ya eksik kalıyor konseptlerimde ya da istediğim kadar profesyonel durmuyor...komple bi konsept için baştan aşağı bişeyler almaya ne zamanım ne de o derece bütçem var takdir edersiniz ki...sıfır sponsor çalışıyorum sonuçta...canım arkadaşım hesionkanın hediye ettiği yine çoğu onun el emeği olan kostüm ve aksesuarlar bunun dışında tabiki...kısaca altını çizmek istiyorum ki yüzde yüz amatör yaptığım herşey...gerçekten göründüğünden çok daha zor bu çekimleri gerçekleştirebilmek...her seferinde daha iyi olması için çabalamıyorum demek değil bu tabiki de^^...bu konuya da açıklık getirdiğime göre devam edebiliriz^^


mor korseyi kadıköyde alternatif giysiler satan bi dükkandan almıştım barlar sokağına çıkan yol üzerindeki ama adını malesef unuttum...üzerime kesimi çok iyi olmadığı için tam oturmadı bu sebeple de çok bayılmadım kendisine^^...bence konseptimin tamamlayıcısı şahane çiçekli taç da canım hesicimin hedayesi^^ <3


evit gelelim makyajaaa^^...yüzümde bu sefer farklı olarak her zamanki bb kremim olan pure beauty değil mac face and body fondöten var...sebebine gelince hafif yapılı bi fondöten olması ve bb kremlerin spf içermesi sebebiyle parlama yaptığını ve kötü foto vermeye sebep olduklarını öğrenmem^^...lakin öyle zekiyim ki yüzüme bi ton sim boca edip aman parlamasın die bb krem sürmedim ehehe...neyse bu minnak saçmalama sonrası yüzüme yeni favori pudram pastel pro fashion no:20 uyguladım fondotenimi ve göz altı concealerım olan wetandwild coverall light'ı sabitlemek için...gelelim benim için tam bi hayal kırıklığı olan kısma yani göz makyajıma...mor wetandwild simli krem far süper iş görür diyerek giriştiğim göz makyajım tam bi rezalet oldu bana sorarsanız...işi h&m den aldığım dibi ışıltılı takma kirpikler az biraz kurtardı diyebilirim...ne renk veriyor ne efekt veriyor saçma sapan bi far bence kesinlikle 7 lira bile olsa para vermeyin derim...sonrasında elimdeki lila ve gri ışıltılı ne kadar far varsa durumu kurtarmak için kullandım diyebilirim...simli mor farı da tüm yüzüme özellikle göz çevreme maske şeklinde yaymaya çalıştım...daha çok çil görüntüsü yaratsa da o dakikadan sonra elimden bişey gelmeyeceği için bu şekilde çekime geçtim...bu makyajımda da rimelim her zamanki gibi benefit they're real! idi...rujum rimmel london colour rush serisi kalem rujlarından rumour has it rengi...üzerine sim sürdüğüm için azcık açık durmuş fotolarda normalde daha koyu bi pempik...kaşlarımın rengini de az da olsa gri farla kırmaya çalıştım...sonuç olarak işte ortaya bu görüntü çıktı^^...unicorn hikayemiz de burda sona erdi minik balkabaklarım^^...yeni süpriz konseptlerde ve postlarda görüşmek dileğiyleee^^


                                                                    şirin kalın^^












12 yorum :

Ponti dedi ki...

"lakin öyle zekiyim ki yüzüme bi ton sim boca edip aman parlamasın die bb krem sürmedim ehehe."

sevimliliğini ve samimiyetini yerim (^_^)

Her şeyi her zamanki gibi söyleyecek laf bırakmayacak şekilde öyle güzel anlatmışsın ki...
Kendini dünyanın tek güzel kadını zanneden, her zaman mükemmel olmaya odaklanmış, bırak kendini eleştirmeyi egosunun elinde oyuncağa dönmüş kadınları gördükten sonra hep söylediğim gibi senin şu doğallığına ve samimiyetine tekrar tekrar aşık oluyorum ♥
Hayal dünyamın en sevimli unicorn'u oldun bence :3

İleride daha iyilerini de yapacağına eminim. Bu çekimlerin göründüğü gibi bir peruk tak, iki makyaj yaptan ibaret olmadığını da bir cosplay meraklısı olarak çoook iyi biliyorum. Kaç defa bir şeyler denedim de istediğim gibi olmadığı için silip vazgeçtim.

Bir de instagram blogger'ı o kadar öldürmedi ya ne bileyim. İkisi ayrı dünyalar gibi. Okumayı pek sevmeyen bir millet olarak ilk zamanlardaki parlak blogger günlerinden düşmemiz çok normal zaten :)

Öperim, severim ♥

valki eylem dedi ki...

pontikiiimmmm senin yorumların öyle değerli kiiii^^....çook çok çok teşekkür ederrriiimmm ne şanslıyım ki senin gibi hakkaten iş olsun diye değil hakkını vererek yorum yapan takip eden postlarımı hala okuyan biri var^^...yani haklısın ig asla bi blog yazısının yerini tutamaz ama tembellik de kanımız da bi şekilde ehehe...ben yazmaya devam edicem senin gibiler okumaya devam ettikçeee...çoook tatlısınnn tink yuuuuuuuuuu canımsın :***** <3333333

Bir Alışveriş Delisinin Günlüğü :) dedi ki...

valkicim süpersin
yaptığın her şey çok yakışıyor sana :)
bu arada ben istagramdaki entele :))
burdan da selam vereyim dedim :))

valki eylem dedi ki...

aaaa çook mutlu oldum burdan da izlio olmana kiiii...çok çok çooook teşekkürler canımmmcımm :*** <33333

Karadut dedi ki...

Herkes instagramlara gitse de 'son blog okuyucu'su olarak ben hep burada oliciim.
Konsept yazılarına bayılıyorum. Ben onca boş vaktimde yoğunlaşıp bloguma yazı bile yazamazken, senin bir doktor olarak böyle hazırlıklı uğraşılmış yazılar yazabilmeni cidden takdir ediyorum.
Çiçekli taç çok güzelmiş..Diğer her şeyden boynuzdan bile rol çalmış bence.Ve simleri çıkarmak uygulamaktan çok daha zor olmuştur eminim :(
Not: Örgülerle peruk bana Khaleesi'yi hatırlattı. Türk bloggerlar arasında yapan yok galiba seni öyle görmek güzel olurdu, ne dersin?

valki dedi ki...

süpersiniiizzz hep kalın zaten yaa biz de burdayız ;))) gerçekten ben de bazen hayret ediorum ama insanın hobisi olunca kendini iyi hissettiren bişeyler yapınca bi zaman mekan yaratıyo mutlaka...siz izleyip değerlendirmeseniz zaten bi anlamı da olmaz....tekraaarr çok tişkür ediorummm kucak dolusu sevgileeerrr^^

ps: khalesiiyi de düşüncem ;) <3

Sensee Cosplay dedi ki...

En beğendiğim işlerinden biri oldu çıktı bu Valki-san *-* İnanılmaz masalsı ve sanki sen zaten Unicorn ruhuna sahipmişsin gibi *sensee yine bir milyon kafalarda*
Daha süper çalışmaları da hevesle takip ediyoruz, bekliyoruz!! Instagram'a yenilmeyeceğizzz *-*

valki eylem dedi ki...

senseeeeee <3333 çok çok tişkür ederiiimmm senin gibi bi duayenin işlerimi beğenmesi çok ama çok anlamlı benim için kucak dolusuu sevgileeerrr <33333

Sycorox dedi ki...

Yorumları okudum da hepiciğine katılıyorum :) diyecek bişey bırakmadılar.

en çok senin, o an neyi düşünüyorsam yapmana bayılıyorum. telepatik bir şekilde aynı şeyleri mi düşünüyoruz kadın! :))

senin bide makyajında kullandıklarını uzun uzun anlatmana en sevdiğim şey, açıkçası bana çok ilham oluyor hatta defterime not alıyorum unutmayayım şu ürünü de alayım diye. Çünkü net olarak nasıl bir işin çıktığını görüyorum.

aynı zamanda amatör oluyor vs diye üzülme, açıkçası ben dergiden fırlamış işleri hiç sevmiyorum. bu tip kendince özen gösteren, uğraşan insanlar en başta takip etme nedenim.

o fotoğraf çekme yok olmadı bir daha çek olayının çilesini en iyi en bilirim. Christina Scabbia makyajı yaparken 3 gün üst üste defalarca makyaj yapıp, çekip, yok şurası olmamış diye tekrar yaptığımı bilirim. ki çok kolay bir makyaj aslında.

ve bloglar ölmedi, ben açıkçası çok sevdiğim blogcuların postlarını halen takip ediyorum :)

kocaman öpücükler <3

valki eylem dedi ki...

canım canım canım sycoooommm her kelimesi çok değerli benim için yorumlarınınnnn...düşün sen bişey yazmayınca panikliyorum olmadı galiba falan diye ehehe...ya o telepati şeysi hakkaten var sanırımmm <3 <3 <3 ya bi gaza geldim daha sık blog yazıcaaam söz söz söz....blogger never dies :D :* <3333 çooook öpüorummm çok çok çok sevgileeerrr <33333

nevrotik dedi ki...

İnstagramdan görüp, bloga girmeye vakit bulamayıp-unutup şimdi gördüm biraz geç oldu tabi^.^

Zaten çok beğenmiştim ama bi de böyle oluşum hikayesini okuyunca daha bi seviyorum^^ O simlerin çil gibi durması bence çok şirin olmuş, iyi ki olmuş ve o taç olmasaymış eksik olurmuş, o kadar yakışmış kiiii^^

Blogların eskisi gibi okunmadığına, eski ilginin gösterilmediğine katılıyorum. Çünkü kendim neredeyse kırk yılda bi girip bakıyorum ve kırk yılda bi bişeyler paylaşıyorum. Ama yine de blogsuz olmaz hele hele de valkisiz asla olmaz diyerek susuyorum ihihi^.^

valki eylem dedi ki...

yaaa böle dolu dolu yorumlar okuyunca nasıl mutluluktan deliriyoruuummm anlatamammm :D çok çok çok teşekkür ederiimmmm siz izledikçe ben de yazmaya devam ediceeemmm :**** <333333333