Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: valki'ye sor!^^ Red Lollipop

25 Ağustos 2014 Pazartesi

valki'ye sor!^^



heleloy minik balkabaklarım^^...nihayet geçenlerde instagram hesabımda bana sorduğunuz merak ettiğiniz sorularınızın cevaplarını verebiliyoruuum ihihi...öncelikle soru soran tüm tatlışlara koccamaann tişkürler...işte o sorularla birlikte benim de eklediğim bi kaç başka soru ve cevabı karşınızda^^

@hilalsblog: kaç yaşındasın dimişşş meselaaa ehehe tam 33 yaşındayım...21 mart 1981 doğumluyum...yani ekinoks kızıyım...hadi bonus olarak burcum koç yükselen burcum da aslan diyiveriim =^.*=

@fndkkrdu: nasıl bu kadar güzel olmayı başarıyosun demiş çoook datlııı bi şekildee ve utandırmışş ihihi...çok güzel falan diilim fındığım kurduuum o senin nezaketin tammamen...standart 158 cmye 50 kilo minyon bi kızçeyim^^...işte burnu yaptırdık o biraz hoşluk kattı tabe...sonracıma gözler anne yadigarı yeşil o da azcık cici...yoksa gözlerimin şekli falan gayet japon sabahları yok oluolar makyajla açıyorum ehehe...öyle güzel falan diilim asla sadece sevimli bi tipim yani...o kadarcık valla^^

@sempaslan: canım sempaammm eeen çok yaşamak istediğim ülkeyi sormuş...bunun çok net bi cevabı var:norveç!...hatta şöle de bi post yapmıştım zamanında neden norveç diyenler için ihihi^^

@yellydelly: tanıdığım en orcinal insanlardan biri demiş ve sormuş hep mi böleydiii valkiii?...yaaa nası mutlu oluorum böle şeyler duyunca anlatamam...çok tişkürler sevgili yellydelly <3...valkicik hep azcık tuhaf olmakla birlikte özellikle son 5-6 senedir aşırı kawaiiliğe vurdu kendisini...ondan önce rocker hatta gotik bile belki denebilirdi kendisine ehehe....garip ama gerçek bi değişimim oldu tarz olarak...ama hep farklı alternatif ve olağandışı şeylere ilgi duydum...çocukluğumdan beri böyle bu...hiç değişmedi^^

@nilyone: tatlı hemşom nasıl bu kadar can sıkıcı şey varken böle mutluluk saçabiliosun demiş?...aslında saçamıyorum...yani öyle gözüküyor biliyorum ama gerçek hayatta o kadar da pozitif olamayabiliyorum...çabuk üzülen çabuk morali bozulan ve biraz da çabuk panikleyen biriyim...ama mizaç olarak gülümsemeyi somurtmaktan daha çok seviyorum...yani genel ifadem mutlu benim içimde çok mutsuz olsam bile...ona engel olamıyorum...sanırım mutlu gözükmek de bi alışkanlık ve bazen fake itiraf etmeliyim ki :/

@paragoth: çok süper bi soru sormuş ve demiş ki neden böle kawaii bi insan doktor olmak ister ki? ...evet hakkaten neden yaaaa...çok pişmanım...hayatımdaki en büyük pişmanlığım doktor olmam...böyle söyleyince çok tuhaf duruyor biliyorum...ama gerçek hislerim böle...ben fen lisesi mezunuyum...bildiğiniz fen lisesi evet o da bi tuhaf ya neyse ehehe...fen lisesi mezunuysanız ya doktor ya da mühendis olursunuz...bu bir kuraldır...benim öss puanım (ki o zaman öss vardı düşünün ehehe) odtü, itü veya boğaziçinde bi mühendisliğe yetmiyordu...bunun dışındaki üniversiteler de üniversiteden sayılmıyordu bizim camiada ehehe...sonuç olarak geriye tıp seçeneği kaldı...ki babam da doktor olmamı garanti bir meslek olması hasebiyle çok istiyordu taaa en başından beri...onun da gazıyla tüm tercihlerimi tıp yaptım ve marmara üniversitesi tıp fakültesini kazandım...sonrasında hiç  sevmediğimi ve bana asla uygun olmadığını anladım ama bırakabilme kararına hiç bi zaman cesaret edemedim :/...velhasıl kelam fakülteden mezun olup bi eğitim araştırma hastanesinde aile hekimliği ihtisası yaptım...şu an aile hekimi uzmanıyım...istanbulda bi aile sağlığı merkezinde çalışıyorum...memur olduğum için nolur nolmaz daha fazla detay vermiyim ehehe^^

@pi.ka.cu: ilk cosplayin neydi demiş^^...bu bahaneyle cosplay mevzusuna da açıklık getiriyim...benim yaptığım şeylere aslında cosplay denmiyor...yani cosplay karakterin birebir çok daha detaylı, çok daha gerçekçi ve kişinin genellikle kostümlerini kendisinin diktiği bi uğraşı...ben asla bi cosplayer değilim...sadece konsept makyaj denemeleri yapıyorum...gerçek anlamda tek cosplayim sailor moon dan black lady karakteri...şurdan görebilirsiniz kendisini...o zaman sanırım onu gerçek anlamda ilk cosplayim sayabiliriz ihihi^^

@sevilaylaylom: adın ne demiş ihihi^^...gerçek adım eylem...adımı da pek severim...karakterime çok uygun buluyorum^^...babam koymuş bi de <3

@happy_saturn_girl: canım elifciimmm seni en çok hayal kırıklığına uğratan şey nedir demiş...uhmm sanırım beni en çok hayal kırıklığına uğratan şey çok çalıştığım halde tıpta uzmanlık sınavında istediğim puanı alıp asıl istediğim branş olan dermatolojiyi kazanamamam...belki istediğim branşın uzmanı olsaydım daha az mutsuz olurdum doktorluk yaparken...bi de dermokozmetik uzmanı olurdum kendi kozmetik firmamı kurardım...bu da arada kaynasın...eeeeen büyük hayalim valki cosmetics adında bi kozmetik şirketi kurmak...asla gerçek olamıcak olsa da süper hayal...doe deere ninki gibi filan hani^^

@asenamrc: en sevdiğim hobimi sormuş: tabeki makyaj yapmak ihihi^^...izlediğim dizileri sormuş bi de: şu an dizi izlemiyorum çünkü hepsi tatilde ehehe...the vikings,the walking dead,game of thrones,sherlock,penny dreadful ve hannibal yeni sezonlarında da takip edeceğim en sevdiğim diziler...ama tüm zamanların en iyi dizilerinden breaking bad'in bendeki yeri bambaşka...en sevdiğim dizi ise hepsinin arasında sherlock...izlemediyseniz mutlaka izleyin derim^^...i am a total cumberbitch!...hep neşeli misindir? demiş son olarak da...ı ıh değilim benim de çok ama çok mutsuz olduğum zamanlar oluyor...hem de bazen sıkça :/

@alasdead: animeye ve cosplaye ilgimin ne zaman başladığını sormuş...anime izlemeye çoook çoook eski zamanlarda çocukluk çağında başladım...ilk izlediğim anime tvdeydi ve çizgi film sanıyordum tabiki...tahmin etmeniz zor olmucaktır kendisi sailor moon^^...sonra üniversite yıllarında bilinçli bi şekilde netten pek çok animeyi takip ettim...en sevdiğim animelerden bazıları; bleach, full metal alchemist, card captor sakura ve tabiki death note...cosplayle tanışalı ise çok olmadı son bi senedir falan profesyonel cosplayerları, türk ve dünya cosplay camiasını takip ediyorum...son olarak da sizin gibi bi doktor daha var mı demiş^^...yani değişik hobileri olan çok alternatif doktor arkadaşlarım olmakla birlikte benim kadar abartanı sanırım yok benim tanıdıklarım arasında ehehe...ama ne demişler tıp fakültesinen nadiren doktor çıkar^^

tüüüm sorular içinnn çoook tişkür ediyorummm tekraaar....başka merak edilen sorularınız varsa onları da sormaktan çekinmeyin diyorum minik balkabaklarım...kocaman sevgileeer^^

ps: instagram kullanıcı adım drvalki ^^


                                                                     şirin kalın^^

                                                            











16 yorum :

Elif Serdar dedi ki...

Canım süpersin, içtenliğine, sıcaklığına, yeteneğiine, kısacası herşeyinle sana hayranıııım ������❤️��

valki eylem dedi ki...

yaaa canımm elifciiimmm asıl sen ne tatlısınnn bi bilseeeen çoook tişkür ederiimmm <3 <3 <3

Ponti dedi ki...

Seni seviyoruz ♥
Gülmeyi huy edinmek en kıskandığım özelliğin oldu şu an biliyor musun? Çünkü ben de tam tersi şekilde içime doğru aslında gökkuşağı kusarken dışımda yaşadıklarımdan dolayı depresif, yanında biri yokken çatık kaşlı biri oluveriyorum. Kaç defa yolda sert baktığımı farkedip kendimi toparladım.
Bu da kendi kendime böyle bir serzeniş olsun :)

Sycorox dedi ki...

Kalkıp Norveç'e irtica edelim nolur ya, bu ülkeden, insanlarından yoruldum :/

Bu arada çok güzelsin <3

Junkhead dedi ki...

Eneeee yeriiim ,boy ve kg.lar ne kadar yakınmış öyle birbirineee :))) Ben de 1.55e 51 kg.yum hihihii ama sen daha minik zayıf duruyorsun ya benim fazlalık olan yerler var,kamufle ediyom neyse ki :D Muck muckkk !! Ayrıca Breaking bad ah aaah diyorum çok özlüyorum Walter ve Jesse'i :((

JG dedi ki...

estetikli burunlar asla gözümden kaçmazdı ama seninki o kadar doğal durmuş ki, yıllardır burayı takip ediyorum, anlayamamıştım:( maşallah tü tü tü

j.d. dedi ki...

Şirin ve ötesi Valki'm, 33 yaşında olcağını asla düşünmezdim >.< apla diyeyim bari artık ehiehi :D

valki dedi ki...

@ponti canımmm yaa tatlı yorumlarının hastasıyım ben de^^...yani şey bendeki içi çok ağlayan çok güler hesabı...zor zamanlardan kalma bi alışkanlık...insanlar zayıf sanmasın die sanırım çocuk aklıyla...sonradan da öyle kaldı...gülümsüyorum hayata her türlü ehehe :D öpüorum kocamaaannn :* <3

valki dedi ki...

@sycorox ah ahhh keşkemmm...turist olarak bile gitsek yeter ehehe...çook seviyorummm seniii sycomm <3

valki dedi ki...

@junkhead yaşasııınnn minyonluk özgeeem^^...ben de fit deilim ya ufak tefeklikten yırtıyoruz ehehe <3

valki dedi ki...

@JG ihihi benim minik sırrım :D çoook tişkür ederiiimm doğallığı çok mükemmel olmamasından oldu sanırım :D <3

valki dedi ki...

@j.d de nolcek apla de bana aplaaammm de hatta :* <3 <3 <3

Rainbow Gatherer dedi ki...

Valkicim ne kadar içten ve samimi yazmışsın herşeyi, çok şekersin :) bende biliyosun yoıllardır takip ediyorum bloğunu ve pozitif enerjin çok güzel. Yüzyüze de tanışmak isterim birgün :)

valki eylem dedi ki...

@rainbow gatherer canııım çoook teşekkür ederiiimmm...sevgiler beğeniler karşılıklııı <3 <3 <3 neden olmaısn yüzyüzee ;) <3

Adsız dedi ki...

hidrocharm çok bombeli duruyor, çok belli oluyor ya..

dr valki dedi ki...

tamamen kendi gözlerim lens çok nadir kullanıyorum :D ayfon 5 ön kamera ile gün ışığında pencere önünde çekilmiştir :D