Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: pin up for di depux! Red Lollipop

21 Eylül 2014 Pazar

pin up for di depux!


heleloy minik balkabaklarım^^...bu şirin pazar gününde yine yayınlanması işten güçten azcık geciken bi post var...geçtiğimiz haftalarda çok sevgili yunan tasarımcı despinacımın süper şirin markası di depux için yeniden kamera karşısına geçtim...bana modelliğini yapmam için harika bi leopar desenli dudak kolye yolladı bu kez...kolyeyi görür görmez bu kolye için pin up girl olmam gerek diye düşündüm, despina da onaylayınca ortaya bu görüntüler çıktı...bu postta sizinle çekimimizin perde arkası detaylarını paylaşıcam...işte başlıoooruuuuz^^



öncelikle belki merak ediosunuzdur diye şu modellik mevzusunu ufacık açıkliim...ben di depuxla instagram sayesinde tanıştım...takıları inanılmaz güzeldi ve hemen takibe başladım...sonra bi gün uluslararası modeller aradığını söylediği paylaşımını gördüm...hemmmeeen atladım tabeki...mail yoluyla daha önce çektiğimiz fotolardan örnekler yolladım...kendisi de bana beni beğendiğini ve çalışmak istediğini söyledi...acayip sevindim tabi^^...modelliğimin karşılığında herhangi bir ücret söz konusu değil sadece yolladığı ve kendi seçtiği takılar ben de kalıyor...yani tamamen amatör bir iş bu...tabi ben makyajı,süslenmeyi ve foto çektirmeyi delice sevdiğim için süper bi fırsat!...kendisi her sene böyle bi duyuru yapıo siz de modellik yapmak isterseniz despinanın hesabını (ig hesabının adı didepux) mutlaka takibe alın derim^^...online dükkanına da bakmadan geçmeyin tabe...www.didepux.com 'a hemen tıktık^^...benim işlerimi çok beğendiği için ne şanslıyım ki devamlı modellerinden biriyim...her sezon mutlaka birşeyler yolluyor ben de sevinçten deliriyorum tabe^^...sırada ki ortak işimiz inanılmaz güzel olucak beklemede kalın diye de reklamını yapıorum şimdiden ihihi^^



evet gelelim makyaja ve stylinge^^...valki'nin bitmek bilmeyen ıvır zıvır dolabından yıllllaaar öncesinden alınmış bu zara kirazlı body konseptime cuk diye oturdu resmen...almışım ama hiç giymemişim öylece duruyordu dolapta...görür görmez a-ha dedim işte tam aradığım şey...kombinimi gene yüzyıllar önce aldığım ve tahminen bi kere giydiğim mango kırmızı deri etekle tamamladım...nasılsa boynuma odaklanacağımız için alt tarafı kapasın yeter dedim...eğer pro bir çekim olsaydı boydan kesinlikle kloş böyle dönünce havalanan uçuş uçuş bi etek seçerdim^^...kırmızı stiletto ayakkabılarım gözükmeyeceği için onları da elime aldım ehehe...demokraside ve valkide çareler tükenmez^^



beni bu çekim hazırlığında eeeen çok zorlayan şey saç konusu oldu...tabiki daha dikkat çekici olması için peruk kullanmak istedim...ama elimdeki tüm peruklar uzun...kırmızı peruğumu pin up stilde şekillendirmek için 40 takla attım resmen...aslında çok daha bombeli ve düzgün bir görüntü istiordum ama malesef başaramadım...bi buçuk saat sonunda pes edip bırak dağınık kalsın valki dedim ehehe...pazardan aldığım kırmızı punatiyeli eşarbımı da dolayıverince oldu da bitti maşalla...keşke elimdeki bigudileri kafama bi kaç tane yerleştirebilseydim...bu çekimde de falsom saç oluverdi bence...bi dahaki pin upa o da düzelir umarım^^



ve makyaj...bence pin up stil makyajda herşeyden önce beyaz tenli olmak şart...yani esmerler yapamaz elbette demiorum ama mümkün olduğunca pürüzsüz ve beyaz bir tende çok daha dikkat çekici ve net oluyor...bu sebeple ten makyajınız bu makyajın püf noktası bence...ben pürüzsüzlük için öncelikle bi makyaj bazı kullandım diğer makyajlarımdakinin aksine...kullandığım ürün çok mennun olduğum ve sizlere de tavsiye edeceğim loreal smoothing resurfacing primer...sonrasında yüzüme ve dekolte bölgeme mac face and body fondötenimi uyguladım.(benim rengim N1)...gözaltlarıma ve kapatmak istediğim kızarıklıklar olan bölgelerin hepsine yeni alıp denediğim ve oldukça mennun kaldığım loreal true match concealer ivory rengini uyguladım...en son olarak da yine yeni denediğim ürünlerden biri olan wetnwild coverall pudranın light rengini sürdüm...böylelikle ten makyajımı sonlandırıp can alıcı kısma yani perfect cat eyes bölümüne geçtim^^



göz makyajına geçmeden önce göz bazı olarak klasiğim the balm put a lid on it  kullandım...sonra gözlerime hafif bir aydınlık vermesi için wetnwild sweet as candy üçlü far paletinin en açık kemik rengini tüm göz kapağıma ve göz pınarıma kadar sürdüm...ve eyeliner kısmına geçtim...vazgeçilmez eyeliner kalemim maybelline master precise ile uzun ve nispeten kalın bir cay eye linerı çektim...üzerine takma kirpik uyguladıktan sonra yine bir valki klasiği olan benefit they're real maskara ile alt ve üst kirpiklerimi şekillendirdim...alt göz içlerime essence bloom me up koleksiyonundan açık pempiş göz kalemimi sürüp gözleri kocamanlaştırdıktan sonraaa geçtim kaşlaraaa...kaşlar pin up makyajın diğer bir can alıcı noktası bence...her zamanki kaş rutinimi uyguladım...yani önce essence kaş kalemimle kaşımdaki boşlukları doldurup keskinleştirdikten sonra kaş tarağı ile tarayıp wetnwild kaş maskarası ile sabitledim...yanacıklarıma h&m in autumn flower isimli kırmızı tonlu allığını hafifçe uygulayıp üzerine yelpaze fırçayla  çoook hafifçe the balm mary lou aydınlatıcı ile parlaklık verdim...son dokunuşu da hastası olduğum ve iyi ki almışım dediğim mac maleficent koleksiyon ruju olan true love's kiss ile yaptım...böylece etrafa kıpkırmızı öpücükler dağıtan pin up girl dönüşümüm tamamlandı ehehe^^

fotoğraflarımı her zamanki gibi canım kocacım minik ev stüdyomuzda çekti^^...pin up hikayem özetle işte böyleee^^...merak ettiğiniz diğer tüm sorular ve cevapları için burdayım minik balkabaklarım...bir sonraki valki şirinliğinde görüşmek üzreee^^ <3


                                                                 şirin kalın^^









17 yorum :

Selin Pekyürek dedi ki...

Her zamanki gibi çoooook mükemmel olmuşşşşş valkiiii ♡♡♡♡ Her yaptığına hayran kalıyorum desem abartmam herhalde ;) ♡♡♡

valki eylem dedi ki...

yaaa çoook ama çoook teşekkür ederiiiim^^...beğenmene ayrı bunu bu şekilde ifade etmenee ayrıııcaa aşırı mutlu oldum canııımm <3 <3 <3 sevgileeer ganiiii <3 <3 <3

Mor Kalemlik dedi ki...

Harika görünüyorsun, zaten çok güzelsin :) kullandığın makyaj ürünlerini de paylaşmana sevindim. bu konuda arayış içerisindeyim bir süredir, ürünleri not alıcam izninle :)

Sevgiler:)

j.d. dedi ki...

Ama ama Valki'cim niden böle şekersin ♥♥
Senin sayende Didepux'u öğrenmiştim, o kadar güzel modeller var ki ^^ Ama sen favori mankenimsin ehehe ♥ Öperim en kocamanından ^^

drvalki dedi ki...

@mor kalemlik çooook teşekkür ederimmm^^...ürünleri tüm makyaj postlarımda yazıyorum eski postlardan da fikir alabilirsiniz :D

drvalki dedi ki...

@j.d yaaa tamamen senin şekerliğin kuzum çook tişkür ederimmmm^^...utandım kiii ihihih <3 koccaaamann öpüyorummmm <3 <3 <3

Sycorox dedi ki...

Valla bu çekime aşık olmuştum. Her çekiminiz müthiş de bu ayrı yahu :))

Saç falan süperella olmuş hiç moralini bozma :)


Bide şey soracağım; Balm'ın yüz bazı mı? Lorealin mi? arada kaldım Gratis indiriminde almayı düşünüyorum da :))

drvalki dedi ki...

sycooommmm canımsıııın yaaa senin beğenilerin her zaman benim için çoook değerliiii <3 <3 <3 kuzum balm ın balm shelterını kastediosan o daha çok renkli nemlendirici baya bb krem yani spf 18 i falan var ama lorealinki gerçek yüz bazı yani pürüzsüzleştirici etkisi filan çok daha iyi ama renksiz bir ürün tek kullanılmaz...sadece baz istiorsan loreal derim ama balm shelterda çok güzel bi bb krem^^

Sycorox dedi ki...

Yok yok ben Time Balm primerını soruyordum. Gerçi denedim, onu da beğendim de Lorealinkini de merak ediyorum :)
Artık Gratis indiriminde bakalım bakalım :))

valki eylem dedi ki...

haaa ben time balmı tamamen unutmuşum ehehe kullanmadığımdan bişi diyemicem kuzum ama loreali dene derim :D

evre medusa dedi ki...

Eyleeeem süper hiper olmuş yine bayıldım bayıldım❤️Ellerine sağlık

dr valki dedi ki...

@evre medusa canııım çok saaoool esasen baya eski bi çalışma bundna beri bloğu güncelleyemedim ya zaman yok :D

Sensee Cosplay dedi ki...

Bir PinUp delisi olarak açıp açıp bakıyorum arada *-*

Pınar YARGICI dedi ki...

Böyle güzel bir blogu geç keşfettiğim için kendime kızdım. Tek kelime ile özetleyecek olursam bayıldım :)

dr valki dedi ki...

@pınar yargıcı çok çok teşekkür ederim ne tatlısınız :D uzun zamandır yorum almıyordum epeydir de güncellemiyorum bloğumu o yüzden daha da çok sevindim <3

dr valki dedi ki...

@sensee cosplay yaaa ne tatlısın senseeeciiim çok saolll :* <3

Yechis dedi ki...

Ay ben bloga daha önceden neden bakmamışım :/
çok çok güzel olmuş, bence saçın da harika bi kere!